برای علاقه مندان و عاشقان قهوه، یکی از دغدغه های مهم آن ها این است که حین سفر یا طبیعت گردی که دسترسی چندانی به کافی شاپ، دستگاه های قهوه ساز یا موکاپات نداریم چگونه می توان قهوه نوشید؟ جالب است بدانید که برای این مسئله قهوه سازهای مسافرتی تهیه شده اند که به ما کمک می کنند. در ادامه این مطلب درباره این قهوه ساز ها و مزایای آن ها صحبت خواهیم کرد. یکی از بهترین دستگاه ها برای درست کردن انواع قهوه دستگاه قهوه ساز است. فروشگاه اینترنتی فلاویا انواع قهوه ساز فلاویا را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کنید. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

راهنمای خرید قهوه ساز دستی مسافرتی

قبل از خرید یک قهوه ساز دستی، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

• فضای قابل حمل

فقدان فضا یک واقعیت معمول در میان مسافران است، به ویژه در میان کسانی که زیاد سفر می¬کنند. حتی اکثر عاشقان قهوه، احتمالاً یک دست لباس را به یک مجموعه کامل از لوازم جانبی Kalita Wave ترجیح می¬دهند. وزن نیز باید در نظر گرفته شود. اگر به دنبال چیزی هستید که در پروازها یا سفرهای کمپینگ با خود ببرید، باید اطمینان حاصل کنید که برای حمل به اندازه کافی سبک است.

نیاز به برق
آیا شما یک مسافر شهری هستید، یا قهوه را در یک اردوگاه زیر آسمان باز برپا خواهید کرد؟ بعضی از دستگاه های قهوه ¬ساز نیاز به برق دارند، در حالی که بقیه اینطور نیستند.

قهوه ساز مسافرتی

• لوازم جانبی مورد نیاز

چند مورد لوازم جانبی مورد نیاز برای تولید یک فنجان قهوه رضایت¬ بخش با استفاده از روش دم کردن مخصوص خودتان نیاز است؟ فیلترهای قهوه، آسیاب، فنجان¬های اندازه¬گیری و غیره به وزن و هزینه اضافه می کنند. آیا می¬خواهید چیزی ساده ¬تر انتخاب کنید یا همه چیز را مانند خانه انجام دهید؟
به صورت کلی برای تهیه قهوه قهوه آسیاب شده نیاز خواهید داشت. بدیهی است که حمل یک دستگاه آسیاب کاری سخت است. بنابرین قبل از سفر حتما دانه های قهوه را آسیاب کنید.
بسیاری از طرفداران قهوه ترجیح می¬دهند که دانه ¬ها را درست قبل از دم کردن آسیاب کنند، که این کار در حال حرکت نیز ممکن است. البته، دانه ¬های از قبل آسیاب شده نیز می ¬تواند یک گزینه عملی باشد. با این وجود، مهم است که مطمئن شوید که از آن¬ها به درستی نگهداری می¬ کنید. در یک ظرف خوب، قهوه می -تواند حداقل تا چند هفته باقی بماند قبل از اینکه کهنه شود.

• قیمت

نکته دیگر حین خرید قهوه ساز مسافرتی قیمت آن است. یک قهوه ساز مسافرتی ارزان ممکن است از نظر اقتصادی به صرفه باشد اما شاید کیفیت چندان بالایی نداشته باشد.

اسپرسو ساز مسافرتی luwak

یکی از بهترین برندهای تولید کننده اسپرسوساز مسافرتی، برند لاواک است. دستگاه اسپرسو ساز دستی Luwak بدون نیاز به برق، باتری و شعله و در هر موقعیت و مکانی با کمترین امکانات یک قهوه داغ و رضایت بخشی را برای شما حاضر می کند و تنها نیاز به آب گرم و پودر قهوه اسپرسو دارد. این دستگاه بهترین گزینه برای لذت بردن از اسپرسو در مسافرت، پیک نیک، پیاده روی، محل کار و منزل می باشد و تنها با چند پمپاژ از یک شات اسپرسو با کیفیت لذت ببرید. این قهوه ساز قابل حمل ، برای کسانی که هرگز نمی خواهند لذت خوردن قهوه را در هر شرایطی از دست بدهند، یک وسیله مناسب و ضروری می باشد. این اسپرسو ساز مسافرتی کارآمد، یکی از کوچکترین و سبک ترین دستگاه های اسپرسو ساز دستی موجود در بازار است که می تواند همان چیزی باشد که شما برای مسافرت و یا پیک نیک، نیاز داشته باشید و موجب لذت بخش تر شدن تفریح شما خواهد شد.

قهوه ساز مسافرتی
این محصول یک وسیله جمع و جور و سبک است که بدون نیاز به برق و باطری کار می کند. شما می توانید با این دستگاه، قهوه غلیظ با رویه خامه داشته باشید که سبب می شود بتوانید طعم های جدید قهوه را تجربه کنید. این قهوه ساز مسافرتی زیبایی چشمگیری دارد. در بسته بندی آن تمام لوازمی که برای تولید یک فنجان قهوه نیاز هست، وجود دارد. اسپرسو ساز سفری لاواک درون یک کیف مسافرتی قرار گرفته تا در هنگام حمل ایمن نگه داشته شود. ابتکار در طراحی، ظاهر زیبا و قابلیت های چشمگیر این اسپرسوساز قابل حمل باعث شده تا بین بسیاری از افراد مخصوصاً کوهنوردان بسیار محبوب باشد. دستورالعمل استفاده از این اسپرسو ساز به شرح زیر می باشد:
• فنجان را جدا کنید
• سر خروجی را باز کنید
• سبد فیلتر را بردارید
• مخزن آب را باز کنید
• قاشق را از مخزن آب خارج کنید و با پودر قهوه پر کنید
• سبد فیلتر را در بالای قاشق قرار دهید و برای انتقال همه ی پودر درون سبد فیلتر را معکوس کنید
• سبد فیلتر را روی بالای بدنه اصلی قرار دهید
• سر خروجی را محکم پیچ کنید
• آب جوش را داخل مخزن آب اضافه کنید
• بدنه اصلی را محکم پیچ کنید تا مخزن آن محکم شود
• پیستون را از حالت قفل خارج کنید و محل چرخش آن را به سمت چپ بچرخانید
• دستگاه اسپرسوساز را در بالای فنجان قرار دهید و شروع به پمپاژ کردن بکنید
• پمپاژ اول فیلتر را پر میکند. به پمپاژ کردن ادامه دهید تا قهوه بیرون بیاید.

جمع بندی

پیدا کردن یک فنجان قهوه خوب در هنگام سفر می تواند کار دشواری باشد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولاتی تولید شده اند که به ما در تهیه قهوه با کیفیت حین سفر کمک می کنند. عواملی ماند فضای مورد نیاز، قیم، کیفیت قهوه، قدرت دستگاه و … می تواند در انتخاب و خرید یک قهوه ساز مسافرتی موثر باشد. یکی از بهترین برندهای تولید کننده قهوه ساز مسافرتی برند لاواک است که فضای کمی را اشغال کرده و به دلیل سهولت در حمل و نقل و استفاده، یک گزینه عالی محسوب می شود.

به این مقاله امتیاز دهید