مصرف قهوه روز به روز رو به افزایش می باشد و افراد زیادی قهوه مصرف می کنند از این رو خرید قهوه ساز برقی ارزان قیمت می تواند یکی از انتخاب های این افراد باشد. بهتر است که قبل از خرید به مشخصات قهوه ساز برقی ارزان توجه کافی را داشته باشید و تا بهترین مدل قهوه ساز برقی را خریداری نمائید. در زیر می خواهیم برای شما بهترین راهنمای خرید قهوه ساز برقی ارزان را داشته باشیم تا بهترین خرید را در پی داشته باشید پس با ما تا پایان این مقاله همراهی کنید. بعد از چای دومین نوشیدنی گرمی که مورد استقبال افراد قرار گرفته است قهوه می باشد از این رو خرید قهوه ساز برقی ارزان برای خیلی از افراد می تواند به صرفه باشد. اگر قصد خرید قهوه ساز فلاویا را دارید پشنهاد می کنیم به وب سایت flavia.ir مراجعه نمایید.

خرید قهوه ساز برقی ارزان چگونه است؟

قهوه به شیوه های متفاوتی تهیه و مصرف می شود ولی به هر شکلی که تهیه شود می تواند لذت بخش باشد. در ادامه به مشخصات قهوه ساز برقی ارزان و نحوه خرید بهترین مدل قهوه ساز برقی ارزان می پردازیم.

خرید قهوه ساز برقی ارزان

شناخت انواع قهوه

  • کاپوچینو Cappuccino از ترکیب مقدار ۱/۳ اسپرسو، ۱/۳ شیر داغ و ۱/۳ کف شیر به دست می‌آید.
  • قهوه‌ی لاته Latte شیر داغ به نسبت ۱:۶ به اسپرسو اضافه می‌گردد.
  • ماکیاتو Macchiato، مقداری شیر به اسپرسو افزوده می‌گردد.
  • کن‌پانا Con Panne در این نوع قهوه مقداری خامه‌ی فرم گرفته به اسپرسو افزوده می‌شود.
  • در قهوه‌ی موکا Mocha شکلات داغ با یک شات اسپرسو ترکیب می‌شود.
  • اگر قهوه‌ی آماده را با شیر‌خشک و شکر ترکیب نمایید، کافی‌میکس به دست می‌آید.
  • آمریکانو Americano ترکیبی از آب جوش و یک شات اسپرسو است.

مشخصات قهوه ساز برقی ارزان

قهوه ساز یکی از لوازم مورد نیاز در آشپزخانه محسوب می‌شود، خصوصا برای افرادی که علاقه‌ی خاصی به نوشیدن آن دارند و علاقه به خرید قهوه ساز برقی ارزان دارند. امروزه انواع مختلفی از قهوه سازها روانه‌ ی بازار شده است که هر کدام در نهایت کار آماده سازی قهوه را بر عهده خواهند داشت. در اغلب این قهوه سازها دانه‌ های قهوه درون یک فیلتر از جنس کاغذ یا روغن قرار می‌ گیرند و قیفی شبیه به کتری در بالای آن قهوه جوش تعبیه شده است، بعد از آماده شدن، قهوه به درون محفظه سرازیر می ‌شود و آماده‌ ی سرو خواهد شد.

افرادی که قهوه خور هستند، معتقدند که قهوه‌ ای که درون قهوه ساز های برقی آماده می‌شود بسیار لذت بخش‌ تر و خوش طعم تر خواهد بود، چون با حفظ عطر و بو قهوه را آماده می‌ کند و مدت زمان عملکرد آن نسبتا کوتاه هم خواهد بود‌. در زیر به معرفی مشخصات قهوه ساز برقی ارزان و بهترین مدل قهوه ساز برقی ارزان در بازار ایران می کنیم.

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7457

این قهوه‌ ساز توان مصرفی معادل 1000 وات دارد و ظرفیت مخزن آب آن 1.25 لیتر است. با این مقدار آب می‌توانید چیزی در حدود 10 فنجان قهوه تازه تهیه کنید. کار کردن با این دستگاه مثل سایر قهوه ساز بسیار ساده است. کافی است مخزن آب را از آب پرکنید و با توجه به سلیقه تان مقداری پودر قهوه در جایگاه مخصوص آن بریزید. در آخر هم دکمه دستگاه را روی وضعیت روشن قرار دهید تا دستگاه بخارآب را پودر قهوه ترکیب کند و آن را درون قوری بریزد. قهوه شما آماده است. مدت زمان لازم برای تهیه قهوه توسط این قهوه‌ساز ده دقیقه است. قیمت حدودی دستگاه نیز 5/1 میلیون تومان می باشد و انتخاب مناسبی برای خرید قهوه ساز برقی ارزان است.

قهوه ساز بایترون مدل BKF-50

توان مصرفی این قهوه ساز 1200 وات می باشد. دارای فیلتر دائمی است و مخزن آب آن نیز جدا می شود. سیستم قطع کن خودکار دارد و قهوه شما را تا چند دقیقه گرم نگه می دارد. قیمت حدودی این دستگاه قهوه ساز ارزان قیمت 1 میلیون تومان می باشد. از راهنمای خرید قهوه ساز برقی ارزان نیز و مشاوره فروشنده می توانید استفاده کنید.

قهوه ساز مولینکس مدل fg37

محصولی با طراحی بسیار ساده و در عین ‌حال کاربردی است. این محصول با توان مصرفی 1000 وات و ظرفیت 10 تا 15 فنجان ساخته‌ شده که به این معنی است مخزن اب این دستگاه بزرگ میباشد. قهوه ساز fg37، در زمان بسیار کوتاهی، می‌توان یک قهوه‌ی داغ و با کیفیت را به کاربر ارائه دهد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به مجهز به سیستم ضد چکه، دارای نشانگر میزان آب، دارای چراغ نشانگر روشن/خاموش و جنس قوری پیرکس اشاره کرد. قیمت حدودی این دستگاه ۲ میلیون تومان می باشد. این دستگاه نیز انتخاب خوبی برای خرید قهوه ساز برقی ارزان می باشد. گروه تولیدی فلاویا با بهره گیری از تجربیات و تخصص مهندسان این حوزه گام بزرگی در عرصه تولید انواع قهوه ساز و سشوار فلاویا برداشته است.

قهوه ساز بوش مدل TKA8633

یکی از جدیدترین قهوه جوش های خانگی به رنگ مشکی است؛ که با عملکرد فوق العاده و باکیفیت قهوه ای با طمع بی نظیر را به ارمغان می آورد. قهوه ساز بوش با ظرفیت 1.38 لیتر می تواند در مدت زمانی کوتاه 15 فنجان قهوه را برای شما آماده سازد. جنس قوری این قهوه ساز خانگی مدرن پیرکس می باشد که به نگه داشتن طعم قهوه باکیفیت بالا کمک می کند.این قهوه ساز با فیلتر قابل تعویض و سیستم ضد چکه کار ما را برای تمیز کردن دستگاه پس از تهیه قهوه به میزان چشم گیری کاهش می دهد.

خرید قهوه ساز برقی ارزان

راهنمای خرید قهوه ساز برقی ارزان

  • انواع مختلفی از قهوه سازها مثل اسپرسو، موکا فرنچ پات، کیمکس ، … در بازار وجود دارد که قهوه ای با غلظت بالا به شما می دهد.
  • نوعی از دستگاه های حرفه ای وجود دارند که انواع قهوه را تولید می کنند که این قهوه سازها معمولا در کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قهوه ساز فرنچ پات یک نوع قهوه ساز اولیه است که در بازار موجود است. و مورد توجه مردم قرار گرفته جنس این فرنچ پات ها معمولا از پلاستیک و شیشه می باشد.
  • قهوه ساز قطره ای در سایز و انواع مختلفی در بازار موجود می باشد و در نوع برقی و گازی نیز تهیه می شود و برای 10 نفر می باشد.
  • قهوه جوش ها به خاطر عطر و طعمی که به قهوه ها می دهند محبوب هستند کار با آنها ساده است . همین که آب و پودر قهوه را داخل قهوه جوش بریزید و روی شعله بگذاید بیشتر راه تهیه قهوه را طی کرده اید.
  • برخی از قهوه ‌ساز ها مجهز به امکاناتی مثل: صفحه‌ی نمایش دیجیتال، حالت اتوماتیک، قابلیت فیلتر و تصفیه‌ی آب هستند که این امکانات در قیمت آن ها نیز بی تاثیر نمی باشد.
  • قهوه ‌ساز های خانگی قیمت چندان بالایی ندارند، سعی کنید بر اساس ویژگی، کارایی و نیازی که دارید قهوه ساز خود را انتخاب نمایید.
  • به وجود آسیاب کننده دانه ‌های قهوه حتما دقت نمایید. در صورت وجود این قسمت شما می‌توانید به راحتی دانه‌ های قهوه که تهیه کرده اید را درون این قسمت قرار دهید و قهوه‌ی پودر شده را سریعا آماده نمایید. پس وجود این بخش یک امتیاز محسوب می‌شود، چون از اصل بودن قهوه اطمینان خاطر خواهید داشت.
  • قهوه ساز ها با وجود طرح و رنگ های انتخابی که دارند در یک چیز مشترک هستند و آن هم تولید قهوه می باشد چیزی که آن ها را از هم متمایز می کند ویژگی ها و قیمت محصول می باشد.
  • مخزن آب در قهوه‌ ساز، محلی است که برای آب آن تعبیه شده ‌است و شما متناسب با نیازتان در آن آب می‌ ریزید این مخزن با ویژگی های خاص خود آب را به نقطه جوش می رساند. در هنگام راهنمای خرید قهوه ساز برقی ارزان حتما به این نکته توجه کنید.
  • قهوه معمولا در داخل مخزن قهوه که شبیه به قیف پلاستیکی یا فلزی است ریخته می شود.
  • تعدادی از قهوه ساز ها دارای قطع کن خودکار هستند این سیستم مقدار قهوه که در قوری و یافنجان می ریزد کنترل می کند و با قطع شدن به موقع باعث می شود که دستگاه و اطراف آن کثیف نشود. این قابلیت باعث می شود در قیمت دستگاه تاثیر گذار باشد.
  • اگر می خواهید برای مدتی قهوه شما گرم بماند بهتر است که قهوه سازی خریداری کنید که مجهیز به صفحه گرم نگه دارنده باشد .
  • حتما به میزان گنجایش آب دستگاه توجه کنید. چون این مخزن است که تعداد نفرات را مشخص می‌نماید‌. اگر مخزن آب دستگاه کوچک باشد قهوه‌ ی مدنظر شما بعد از سپری شدن مدتی طولانی تری آماده می‌ شود. اما اگر این مخزن بزرگ باشد برای تعداد نفرات زیادی می ‌توانید قهوه را آماده نمایید و از نوشیدن آن لذت ببرید.
  • قهوه ساز ها معمولا با دو نوع فیلتر کاغذی یا دائمی به فروش می رسند و کار می کنند. فیلتر دائمی مقرون به صرفه تر می باشد اما بعد از هر بار استفاده باید آن را خوب بشوئید. فیلتر های کاغذی بهداشتی هستند.
  • برای اینکه هرگونه حباب از بین برود بهتر است دستگاه را با آب داغ پرفشار شست و شو دهید.
  • دستگاه قهوه‌ ساز را با آب تازه که دارای اکسیژن فراوان است تمیز نمایید، از هیچ مواد‌ شوینده‌ ای استفاده نکنید، روغن تلخ و تفاله ‌ی دستگاه را بعد از استفاده، به خوبی برطرف کنید تا روی طعم نوشیدنی شما در سری‌ های بعد اثر نگذارد.

نکات مهم هنگام خرید قهوه ساز برقی ارزان

  • یکی از بخش های مهمی که در قهوه ساز ها وجود باید داشته باشد وجود بخش اسیاب کن قهوه است. پیدا کردن قهوه ای که از خلوص بالایی برخوردار باشد سخت است پس بهتر است دانه های قهوت را تهیه کنید و با خود قهوه سازتان آن را اسیاب کنید و از طام قهوهخالص خود لذت ببرید. اما این بخش ممکن است در قیمت نهایی آن تاثیر گذار باشد.
  • امروزه در اکثر اشپزخانه ها دستگاه قهوه ساز پیدا می شود . شرکت های تولید کننده انواع و اقسام این دستگاه را تولید کرده و‌ به فروش میرسانند.
  • مخزن قهوه برای ریختن قهوه در آن طراحی شده است معمولا جنس این مخزن از پلاستیک یا فلز می باشد. معمولا دستگاه هایی کهدارای کیفیت پایین تری هستند ار مخزن های کاغذی استفاده می کنند.
  • این که بخواهید برای چند نفر قهوه تهیه کنید به مخرن آب دستگاه قهوت ساز بستگی دارد پس در زمان خرید قهوه ساز ارزان قیمت بایدبه این نکته توجه کافی را داشته باشید. اگر این مخزن کمی کوچک باشد، خوب درست کردن قهوه با آن نیز اندکی طولانی خواهد شد. مخزن آب قهوه سازها از قابلیت گرم کردن آب و به نقطه جوش رساندن آن برخوردار هستند.
  • سیستم قطع خودکار دارد یا خیر اگر قهوه ساز شما قطع خودکار داشته باشید به این معنی می باشد که قهوه ساز شما بعد از تهیهقهوه و ریختن در فنجان به صورت خودکار خاموش شده و باعث عدم کثیف شدن دستگاه و اطراف آن می شود.

جمع بندی

در این مقاله در مورد نحوه خرید قهوه ساز برقی ارزان پرداخته ایم همچنین می توانید با خواندن این مقاله بهترین مدل قهوه ساز برقی ارزان انتخاب کنید و بهترین خرید را داشته باشید.

به این مقاله امتیاز دهید