قهوه فوری یک نوشیدنی تهیه شده از دانه‌ های قهوه به عمل آمده و تولید شده است. این قهوه را با روش ‌های گوناگونی تولید می‌کنند. در بعضی نواحی ایران، بهترین قهوه فوری با نام نسکافه شناخته می شود. از فواید قهوه ‌های فوری می ‌توان آماده ‌سازی سریع، وزن و حجم کم برای جابجایی نسبت به دانه قهوه و عمر مفید طولانی اشاره نمود. نسکافه، نخستین قهوه ‌آماده جهان می باشد که در حال حاضر در 180 کشور دنیا عرضه می شود. این محصول با عطر و طعم فوق العاده خود سهم زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. در اغلب نقاط جهان انواع قهوه مخصوصا قهوه فوری با نام نسکافه در بین مردم شهرت یافته است و این برند سوئیسی را در جایگاه عالی تولید قهوه قرار داده است. اگر قصد خرید قهوه ساز فلاویا را دارید پشنهاد می کنیم به وب سایت flavia.ir مراجعه نمایید.

بهترین قهوه فوری

قهوه فوری چیست

قهوه فوری در واقع یک نوشیدنی قهوه می باشد که از پودر، گرانول‌‌ها، و کریستال‌‌ها تولید شده است. این نوشیدنی به شکل تجاری با دم کردن دانه‌‌ های قهوه جهت ساخت قهوه مایع، یا عصاره قهوه، سپس اسپری یا فریز و خشک کردن آن تولید می گردد. بهترین قهوه فوری از جمله نوشیدنی ‌هایی می باشد که می ‌توانیم همه جا به آسانی به آن دسترسی پیدا کنیم. فلاویا ارائه دهنده بهترین قهوه ساز می باشد.

قهوه نسکافه کلاسیک

قهوه آماده که در کشور ایران، با نام نسکافه Nescafe برند نستله برای نوعی قهوه فوری شناخته می شود، از قهوه سبز بو داده شده و سپس آسیاب شده تولید می کنند. در عملیات صنعتی اول قهوه را در دمای 165 درجه سانتیگراد به مدت 7 الی 15 دقیقه بو داده و سپس آن را با درجه ریز (بین 0.5 تا 1 میلی‌متر) آسیاب می‌کنند.

قهوه آسیاب شده را در آب ترکیب و دم می آورند. این مرحله به آماده سازی قهوه در منزل شباهت دارد. پس از دم کشیدن با بهره گیری از شیوه های فرآوری به شکل خشک‌ کردن انجمادی و یا خشک کردن پاششی آن را به پودر آماده حل شدن در آب تبدیل می‌کنند. در بعضی شیوه ها پس از آماده سازی پودر قهوه، عطر اصیل قهوه از بین می رود، از این رو بعد از پایان فرآیند یا در زمان بسته بندی محصول نهایی، دوباره این خاصیت را که از گازهای آزاد شده در زمان فرآیند رست دادن یا آسیاب شدن قهوه و یا از تقطیر بخار قهوه بعد از کامل شدن فرآیند دم‌ آوری استحصا می‌ گردد، دوباره به صورت جدا، به پودر قهوه فوری اسپری می کنند.

بهترین مارک قهوه در ایران

مارک های قهوه بسیار متنوع هستند و احتمالا شما با برندهای معروف آشنایی دارید و اکثر آنها در ایران نیز موجود می باشند که اگر می خواهید طعم آن ها را بچشید می توانید از آن ها انتخاب نمایید. آلبا یک برند قدیمی قهوه در ایران محسوب می شود که پیشینه خوبی هم برای خودش به دست آورده است. این برند قهوه عربیکا فوق العاده ای دارد. آلبا یک شرکت تولیدی و تجاری در ایران می باشد که با همکاری دو شرکت از نیوزیلند در زمینه تولید و پخش قهوه تازه فعالیت می کند. فعالیت های آلبا، از ارائه دانه های قهوه سبز و واردات، تا ارائه قهوه رست داده، همه زیر نظر متخصصان این مجموعه صورت می گیرد. گروه تولیدی فلاویا با بهره گیری از تجربیات و تخصص مهندسان این حوزه گام بزرگی در عرصه تولید انواع قهوه ساز و سشوار فلاویا برداشته است.

قهوه گلد 

گلد، قهوه بسیار خاص و ملایم بوده و از دانه های عربیکا فراهم می شود. قهوه فوری گلد را که در ایران به نام نسکافه می شناسند؛ نخستین بار شرکت نستله آن را برای علاقه مندان عرضه کرد و سپس شرکت هایی دیگری نیز به شروع به تولید کردند و دانه های خوش طعم قهوه را در بسته بندی های مناسب و با استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته ارائه نمودند.

در حال حاضر با پیشرفت و توسعه فناوری همه به دنبال پیدا کردن محصولات و مواد غذایی هستند که در زمان کوتاهی بهترین نتیجه را بدهد و بهترین طعم و کیفیت را به همراه داشته باشد. بهترین قهوه فوری آماده برای کسانی که به دنبال دستیابی به حس خوشایند و فوری هستند و می خواهند روز خود را با نشاط شروع کنند، گزینه بسیار خوبی می باشد و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان، فرد را در مقابل بیماری ها مقاوم می کند. و هیچ نوع ترانس، شکر و نمکی در ساخت آن مورد استفاده قرار نگرفته است.

قهوه نستله فوری

نسکافه کلاسیک ( Nescafe classic ) نستله از جمله قهوه های محبوب و پرطرفدار در بین علاقه مندان قهوه است که این مدل دارای50 گرم قهوه فوری با طعم کلاسیک می باشد. قهوه آماده کلاسیک از طعم و غلظتی نزدیک به اسپرسو برخوردار است. نوشیدن آن می تواند طعم واقعی قهوه اسپرسو را به همراه داشته باشد که بسیار لذت بخش است. از ویژگی برجسته همه قهوه های آماده می توان به آماده سازی آسان آن را نام برد که کافی است مقدار مناسبی از آن را در آب جوش حل نموده و در صورت تمایل به آن شیر یا شکر و غیره بیفزایید.

بهترین قهوه فوری

بهترین قهوه فوری برای لاغری

قهوه اسپرسو میزان سوخت و ساز بدن را بسیار بالا می برد و از آن به عنوان یک چربی سوز قوی نام می برند. لازم به ذکر است که در صورتی که نوشیدن قهوه را برای لاغری انجام می دهید، باید آن را بدون شکر مصرف نمایید.

جمع بندی

بهترین قهوه فوری یک از محصولات فوق العاده است که به علاقه مندان قهوه کمک می کند تا در منزل آن را خیلی زود آماده و میل کنند. از این رو این نوع قهوه بسیار مورد استقبال قرار گرفت، چرا که بسیاری از افراد به دلیل مشغله زیاد، وقت کافی برای آماده کردن قهوه را ندارند. نسکافه اولین و بهترین قهوه فوری در جهان است که هم اکنون در کل دنیا از آن مصرف می کنند.

به این مقاله امتیاز دهید