طرفداران قهوه به خوبی می دانند صبحی که با یک قهوه با کیفیت شروع شود؛ تفاوت قابل توجهی با سایر روزها خواهد داشت. بدیهی است که امروزه خرید قهوه روزانه از کافی شاپ های بیرون بر شاید چندان گزینه به صرفه و اقتصادی نباشد، اما با تهیه یک قهوه ساز فلاویا خوب و با کیفیت می توانید به صورت روزانه و با کمترین قیمت قهوه مصرف کنید. در ادامه این مطلب درباره قیمت قهوه ساز دلونگی و عوامل موثر بر قیمت قهوه ساز صحبت خواهیم کرد.

قیمت قهوه ساز دلونگی

عوامل موثر در قیمت قهوه ساز دلونگی

همانطور که می دانید عوامل مختلفی بر روی قیمت قهوه سازهای مختلف از جمله قهوه ساز دلونگی تاثیر می گذارد که در ادامه در مورد هر یک از آن ها توضیح خواهیم داد:

• فاکتور فشار در کیفیت قهوه اسپرسو

فشار در دستگاه اسپرسوساز کلید طلایی درست کردن یک قهوه خوب و باکیفیت است. فشار تنها پایه و اساس دم کردن سریع قهوه نیست، بلکه به ایجاد کرما و ترکیب کردن روغن ‌های غنی قهوه در شات نهایی اسپرسو نیز، تأثیر فراوانی دارد. بنابرین هرچه فشار قهوه ساز بهتر و بیشتر باشد؛ قیمت قهوه ساز نیز بیشتر خواهد بود. بسیاری از دستگاه‌ های اسپرسوساز به‌طور پیش‌فرض 9 بار فشار دارند که تقریباً معادل 9 کیلوگرم در هر سانتی مترمربع می باشد. برای درک چنین فشاری لازم است تا فشار آب در عمق 100 متر در اقیانوس را تصور کنید تا با فشار مناسب برای تهیه اسپرسو آشنا شوید. اگر قصد خرید قهوه ساز فلاویا را دارید به سایت flavia.ir مراجعه نمایید.

• نوع و درجه آسیاب دانه‌های قهوه

بعد از فشار، اندازه درجه آسیاب قهوه‌ مهم‌ترین مسئله است. برای مثال، دانه‌ های درشت‌تر در طول دم کردن، میان آزاد کردن طعم‌ های خوب قهوه نوعی تعادل ایجاد می‌کنند بدون این‌که کوچک ‌ترین ذره‌ای هدر برود یا حل شود. در دم‌آوری قهوه اسپرسو مشخصات قهوه، کیفیت قهوه اسپرسو عصاره‌گیری شده را به‌خوبی نشان می‌دهد. همچنین آسیاب مناسب قهوه سطح بیشتری از دانه‌ ها را در معرض آب قرار می‌دهد و این به معنای دم ‌آوری کارآمدتر در مدت‌زمان کوتاه ‌تر است. برخی از اسپرسوساز ها قابلیت خورد کردن و آسیاب به صورت دانه درشت و دانه ریز دارند که قطعا در قیمت نهایی قهوه ساز موثر خواهد بود.

• کیفیت نهایی قهوه

قهوه اسپرسویی که به شیوه سنتی در یک فنجان چینی 50 میلی ‌لیتری سرو می ‌شود، اگر به‌درستی تهیه‌ شده باشد دارای لایه ‌ای ضخیم از کرما یا همان فوم کرم رنگی است که بر روی قهوه ظاهر می‌ شود. کرما یکی از شاخصه‌های اصلی و نمایانگر یک قهوه اسپرسو است که به‌درستی دم ‌آوری شده است. اسپرسو اگر به‌درستی دم ‌آوری شود با کرمایی که دارد طعم بی ‌نظیر، مزه غنی، حالت مخملی و رایحه ‌ای معطر خواهد داشت. بهترین قهوه ساز فلاویا را از ما بخواهید.
کم ‌تر شدن مدت ‌زمان قرار گرفتن قهوه در معرض فشار آب، اسید کمتری نسبت به سایر روش‌ های دم کردن تولید می ‌کند، با این‌حال، بازهم 60 تا 70 درصد کافئین موجود در فنجان نهایی را حفظ می‌کند. بنابراین اگر درست کردن اسپرسو فقط 30 ثانیه طول بکشد، همچنان مقدار قابل‌توجهی کافئین در خود دارد. علاوه بر این، همچنین این فرآیند چربی ‌های معطر و فراری را که در فنجان قهوه معمولی نمی ‌توانید پیدا کنید را در خود دارد. به صورت کلی کیفیت نهایی قهوه نیز در قیمت دستگاه قهوه ساز موثر خواهد بود.

آون توستر فلاویا یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری برای هر آشپزخانه ای است. پیشنهاد می کنم نسبت به خرید آن اقدام کنید.

قیمت قهوه ساز دلونگی

فاکتورهای تعیین کننده هزینه دستگاه قهوه ساز

از عوامل دیگری که می تواند بر روی قیمت نهایی دستگاه قهوه ساز موثر باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده

با استفاده از این تنظیمات می توانید به راحتی قهوه خود را تهیه کنید و تا آماده شدن آن، به کارهای دیگرتان برسید. این تنظیمات طیف گسترده ای دارند که برای تهیه انواع قهوه مورد استفاده قرار می گیرند.

• آسیاب قهوه ساز

آیا شما دوست دارید قهوه تازه بنوشید؟ در صورتی که قهوه‌ ساز شما مجهز به آسیاب کن (دستگاه های با قابلیت سرو دانه قهوه به فنجان) باشد شما می توانید از قهوه تازه تری استفاده کنید.

• خاموش شدن اتوماتیک

ممکن است این تجربه را داشته باشید که صبح با عجله از خانه خارج شده اید و فراموش کرده اید که قهوه ساز خود را خاموش کنید. با این قابلیت می توانید با خیال راحت به کارهای خود برسید و هیچ استرس ونگرانی از این بابت نداشته باشید.

• ترموبلاک

اگر می خواهید قهوه تان طعم بهتری داشته باشد باید سعی کنید که جوشانده نشود. ترموبلاک نوعی جوش آور است که دمای آب را به حد دمای عالی (حدود ۹۰ درجه) بوسیله پمپ بالا می برد. برخی از مدل ها دارای سیستم ترموبلاک برای کف کردن شیر نیز به کار برده می شود، که احتیاج به حرارت حدود ۱۲۰ درجه دارند.

• فیلتر آب

بعضی از قهوه ساز ها دارای فیلتر آب هستند تا مطمئن شوند که طعم و عطر قهوه تغییری نمی کند. این یکی از ویژگی های محبوب و مورد توجه قهوه دوست ها است.

• فشار بخار کف ساز

اگر دوست دارید شیر به قهوه خود اضافه کنید، و نوشیدنی شبیه به نوشیدنی های کافی شاپ تهیه کنید این قابلیت به شما کمک می کند. فشار بخار خوب، از ضروریات دستگاه قهوه ساز برای تهیه خامه یا کف می باشد. به این معنی که بخار با پودر قهوه با سرعت تنظیم شده و مناسب برخورد کند. سرعت خیلی کم باعث ایجاد طعمی تلخ یا تیز خواهد شد.

کیفیت قهوه ای که می نوشیم تا حد زیادی به دستگاه قهوه ساز بستگی دارد. عوامل متعددی مانند فیلتر آب، فشار بخار کف ساز، تنظیمات و برنامه های قهوه ساز، قابلیت آسیاب کردن قهوه، خاموش شدن اتوماتیک، سهولت استفاده و غیره بستگی دارد. دلونگی یکی از بهترین برند های قهوه ساز موجود در بازار است که از تنوع گسترده ای برخودار بوده و در قیمت های مناسبی در بازار موجود است. اگر شما نیز قصد خرید قهوه ساز دارید؛ پیشنهاد می کنیم از لیست قیمت قهوه ساز دلونگی دیدن کنید.

به این مقاله امتیاز دهید