آون توستر فلاویا مدل FL-435DS

نمودار قیمت
ناموجود

اگر قصد تهیه لوازم آشپزخانه دارید حتما با آون توستر برخورد کرده‌اید. آون توستر یکی از کارآمدترین لوازم آشپزخانه به شمار می‌آید، که شما می توانید به وسیله آن نان برشته وتست کنید و در عین حال یک نسخه کوچک از اجاق گاز نیز در اختیاردارید. اگر قصد تهیه آون توستر برای آشپزخانه‌تان دارید، آون توستر فلاویا مدل FL-435DS یکی از گزینه‌هایتان است. این محصول با توان مصرفی 1500 وات، برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است. این مدل در ابعاد  استاندارد و مناسب با گنجایش محصول به بازار عرضه شده است. ظرفیتی که شرکت سازنده برای این کالا در نظر گرفته  35 لیتر است. از ویژگی‌های آون توستر فلاویا مدل FL-435DS می‌توان به  قابلیت تنظیم تایمر و  قابلیت تنظیم حرارت اشاره کرد. این ویژگی دستتان را هنگام پخت مواد غذایی متنوع بازتر می‌کند. حداکثر درجه حرارت برای این آون توستر، 230 درجه سانتی گراد است. با این مقدار شما قادر هستید نیازتان را بر طرف کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول تایمر است. تایمر این مدل تا حداکثر 60 دقیقه تنظیم می‌شود. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به کلید لمسی برای تغییر تنظیمات اشاره کرد.

مشخصات کلی

ابعاد: 300 × 335 × 490 میلی‌متر

مشخصات فنی

ظرفیت: 35 لیتر حداکثر درجه حرارت: 230 درجه سانتی گراد جوجه گردان: دارد توضیحات تایمر: 60 دقیقه‌ای توان مصرفی: 1500 وات سایر مشخصات: کلید لمسی ولتاژ: 220 ولت

آون توستر ( Toaster Oven ) یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری برای هر آشپزخانه ای است و این وسیله به عنوان دستیار شما در آشپزخانه می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد.
آون توستر فلاویا می تواند انواع نان را به راحتی برشته و تست کند. هر آنچه که فر برای شما انجام می دهد، انجام آن با استفاده از آون توستر امکان پذیر است.
میزان مصرف انرژی آون توستر حتی از فرهای بزرگ نیز کمتر است؛ از این رو استفاده از آن می تواند در صرفه جویی انرژی موثر باشد. در صورت زیاد بودن تعداد مهمان ها، شما به چند فر نیاز دارید تا بتوانید غذاهای مورد نظر خود را به موقع آماده کنید، در این حالت استفاده از آون توستر در کنار بسیار می تواند کمک کننده باشد. در حال حاضر برندهای مختلفی به تولید آون توستر مشغول هستند. آون توستر فلاویا یکی از آن ها می باشد.

خرید آون توستر

قبل از خرید آون توستر می توانید آنها را تست کنید در ادامه مطلب بیشتر توضیح خواهیم داد: