آیا شما از طرفداران پروپا قهوه ساز هستید؟ اگر بله، می توانید در خانه خود یک منطقه مشخص را به کافی بار خانگی اختصاص دهید.  تا به حال شده است که یک فنجان در کافی شاپ بنوشید و آرزو کنید که ای کاش در خانه تان حال و هوای مشابهی داشتید؟ چرا آشپزخانه ای به سبک کافه ای درست در محل زندگی خود ایجاد نمی کنید؟ ما از بهترین کافه‌های جهان الهام گرفته‌ایم تا به شما جالب‌ترین نکات را برای بازآفرینی آن حالات کافه‌ای قدیمی و با احساس خوب در آشپزخانه‌تان ارائه دهیم. بنشینید، یادداشت برداری کنید و طراحی کنید!

آون توستر فلاویا مدل FL-435DS
سشوار-فلاویا
قهوه ساز فلاویا
585,000 تومان

امروز قصد داریم نکاتی را در مورد نحوه ایجاد قهوه بار خود در خانه و چیدمان کنار اسپرسو ساز به شما ارائه دهیم! با نکات ساده ما، شما قادر خواهید بود با هر چیزی که نیاز دارید، کافی بار خانگی ایده آل ایجاد کنید. برای شروع آماده اید؟؟

کافی بار خانگی

چگونه می توان کافی بار خود را ایجاد کرد:

1. یک نقطه را انتخاب کنید

آیا فضای زیادی دارید که بتوانید از آن استفاده کنید؟ تنها با فضای کوچکی که برای اقلام خود در نظر گرفته شده است، می توانید یک کافه بار عالی ایجاد کنید. از یک سینی برای جمع کردن همه اقلام استفاده کنید یا یک قفسه بالای قهوه ساز خود اضافه کنید تا فضا اضافه شود.

شاید کمی فضای اضافی در کابینت داشته باشید – برای جاگذاری قهوه ساز خود برای یک ایستگاه قهوه مخفی استفاده کنید.

2. انبار کنید

برای یک کافه بار عالی، باید تمام وسایل ضروری را داشته باشید. از لیوان های قهوه گرفته تا خامه های مناسب همه چیز باید مهیا باشد.

وسایل زیر موارد مورد نیاز برای کافه بار هستند ؛:

قهوه ساز

دانه های قهوه (انتخاب دانه ها برای مهمانان)

آسیاب قهوه

6-8 فنجان قهوه

قاشق ها

دستمال سفره

شکر + کاسه

خامه ساز

دارچین

بیسکوت

سینی

کاسه / قوطی برای نگهداری اقلام بالا

کافی بار خانگی

3. آن را شخصی کنید

اکنون زمان آن فرا رسیده است که حس خاص خود را به کافه بار خود اضافه کنید. دستمال‌های تک‌رنگ یا یک نقل قول با قاب زیبا، علاقه شخصی شما باعث می‌شود که آن را کاملاً متعلق به خودتان کنید.

یک “پیشخوان” بسازید

یک آشپزخانه اوپن با نیم دیوار فضای ایده آل شما برای یک گوشه به سبک کافه، یک پیشخوان قهوه یا نوشیدنی خواهد بود. می توانید یک کانتر چوبی یا گرانیتی را روی نیم دیوار نصب کنید. یا یک تاقچه روی دیوار ببندید.

اگر بتوانید از این پیشخوان به عنوان فضای کاری نیز استفاده کنید، بهتر است. یا از آن به عنوان میز لپ تاپ ایستاده استفاده کنید ، به خصوص برای ساعات طولانی در استفاده از لپ تاپ.

صندلی های بیسترو

چند صندلی بلند به سبک بیسترو معاصر یا چهارپایه های صنعتی بلند را در کنار نیم دیوار یا تاقچه قرار دهید – بنابراین ظاهر «بیسترو» را کامل می کند. دوستان شما عاشق گپ زدن با سرآشپز خواهند بود زمانی که مشغول آشپزی هستید.

میز صبحانه به سبک کافه

یک میز صبحانه کوچک و صندلی های جمع و جور و تاشو در آشپزخانه جمع و جور خود قرار دهید. اگر آشپزخانه بزرگی دارید؟به سراغ یک میز و نیمکت بزرگتر بروید تا کافه بار ظاهری غیر رسمی داشته باشد. بگذارید این گوشه غذاخوری مکانی ویژه برای چای صبحگاهی و قهوه عصر باشد، در حالی که درباره روز کاری خود حرف می زنید.

دیوار تخته سیاه

نصب یک تخته سیاه، حتی کوچک، قطعا به حال و هوای کافه خواهد افزود. می توانید جلوه تخته سیاه را روی یکی از دیوارها (یا بخشی از دیوار) یا روی یک ستون در آشپزخانه بگیرید. از آن برای یادداشت کردن منوی روز، نقل قول های الهام بخش، فهرست کارها یا هر پیام سرگرم کننده برای خانواده خود استفاده کنید. یا از آن استفاده کنید تا کودکانتان در حین آشپزی شما مشغول شوند.

آثار هنری و عکس به سبک کافه

آثار هنری کافه‌ها معمولاً، عجیب و غریب و قدیمی هستند. به هنرهای پاپ یا پوسترها فکر کنید – تبلیغات قدیمی، نوازندگان قدیمی، دوچرخه‌های قدیمی، ماشین‌ها و موارد مشابه. یک آینه دکور هنری یا یک چاپ سیاه و سفید بزرگ از عکس سفر مورد علاقه خود قرار دهید. یا یک عکس آشپزی با استایل زیبا بخرید و آویزان کنید.

نقاشی دیواری یا کاغذ دیواری

کافی بار خانگی

برخی از کافه ها دیوارهای بزرگ و زیبایی دارند. اگر یکی برای خود می خواهید، به یک هنرمند دیواری سفارش دهید. آنها می توانند چاپ گیاه شناسی یا الگوی انتخابی شما را انجام دهند. اگر از بودجه شما خارج است، به جای آن به سراغ یک کاغذ دیواری زیبا بروید.

قهوه ساز

روی یک دستگاه قهوه خنک سرمایه گذاری کنید تا بتوانید مانند یک حرفه ای لاته، موکا و ماکیاتو بسازید. صدای وزوز دستگاه قهوه ساز، دانه های قهوه در محل کار و فقط کارکردن قهوه ساز شما را به کافه مورد علاقه تان می برد.

درهای نوسانی

یک در چرخان با بریدگی یا نقوش شیشه ای نصب کنید تا به شما یادآوری کند که پیشخدمت هایی که در را باز می کنند تا ظرف شما را بیاورند.

کاشی های کف طرح دار

کافه‌ها معمولاً دارای کف‌های طرح‌دار برجسته هستند – کلاسیک‌ترین آنها کاشی‌های بزرگ صفحه شطرنج سیاه و سفید است.

نورپردازی

چراغ‌های آویز، و نورهای ملایم در عصرها، فوراً در حال و هوای کافه‌ها زنگ می‌زنند. تابلوهای نئونی پر زرق و برق نیز افزودنی جالب به آشپزخانه کافه‌ای شما خواهند بود.

قفسه باز

قفسه بندی باز یک عامل رایج در همه کافه ها است. ظروف آشپزی، کتاب های دستور العمل و ظروف سرامیکی خود را در این قفسه ها به نمایش بگذارید.

صفحه و لوازم آشپزخانه استیل ضد زنگ

رویه های آشپزخانه از جنس استیل یا چوبی، فورا حال و هوای کافه را ایجاد می کنند. یک یخچال استیل ضد زنگ و سایر وسایل برای تکمیل ظاهر کافه تان تهیه کنید.

آشپزخانه تمام مشکی

اغذیه فروشی های مدرن یک رنگ غالب دارند – سیاه. آن را جسورانه با کابینت ها و ابزارهای مشکی بازسازی کنید. بقیه لوازم جانبی را حداقل و براق نگه دارید.

  کابینت آشپزخانه به سبک کافه

طرح رنگ کافه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را در کابینت آشپزخانه خود بسازید. سفید ساده، آبی و طلایی، قرمز و سبز، نارنجی و آبی – اجازه دهید خلاقیت شما تسلط یابد.

به این مقاله امتیاز دهید