چه بخواهید برای درست کردن آن فنجان عالی وقت بگذارید، یا با فشار یک دکمه قهوه عالی بخواهید، ما دستگاه قهوه ساز عالی را برای شما داریم.برای خرید قهوه ساز می توانید با اطمینان کامل از ما خرید کنید.

راهنمای خرید قهوه ساز

قبل از خرید دستگاه قهوه ساز ما یه راهنمایی در مورد قهوه ساز می کنیم که می تواند مفید باشد. نکته : اندازه عملیات شما چقدر است و دستگاه شما چقدر استفاده خواهد کرد؟ یک کافه کوچک و آرام نسبت به یک رستوران شلوغ بزرگ، شرایط متفاوتی دارد. مقیاس کسب و کار شما هر چه باشد، دستگاه قهوه ساز مناسب نیازهای شما را برآورده می کند، نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد و می تواند با کمترین زمان ممکن کار کند. 

قیمت انواع قهوه ساز به چه چیزی بستگی دارد؟

پاسخ به این سوال این است که کدام قهوه ساز برای شما ارزش دارد تا حد زیادی به نیاز شما بستگی دارد. اگر نیاز زیادی ندارید، دستگاه قهوه ارزان‌تر هدف شما را حل می‌کند و از این رو نیازی به هدر دادن مقدار زیادی دلار در دستگاه قهوه ندارید. و قیمت انواع قهوه ساز ها بستگی به امکانات و کیفیت و حتی مارک هایی که دارند بستگی دارند معمولا مارک های معروف و قهوه ساز های با امکانات خوب باید هزینه بالاتری برای تهیه آن ها پرداخت کنیم.

یک دستگاه قهوه ساز در روز چند فنجان قهوه می تواند درست کند؟

دستگاه‌های ساده‌تر معمولاً بین 4 تا 5 گزینه ارائه می‌کنند، در حالی که دستگاه‌های گران‌تر و قابل تنظیم، بیش از 8 نوع نوشیدنی را ارائه می‌کنند و می‌توانند 150 فنجان در روز تولید کنند. افزودنی‌ها به دستگاه قهوه‌تان – هر چه نیاز به سفارشی‌سازی دستگاه قهوه‌تان بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید.

قیمت انواع قهوه ساز

قهوه ساز بخرم یا اسپرسوساز؟

اگر شما هم فکر می کنید که قهوه ساز بخرم یا اسپرسوساز ما در اینجا شما را در این مورد راهنمایی می کنیم:

 در مقایسه، قهوه سازها یک دستگاه یک کاره هستند و مطمئناً قهوه ضعیف تری تولید خواهند کرد. اگر از علاقه مندان به قهوه هستید، تقریباً مطمئناً محصول نهایی ارائه شده توسط دستگاه اسپرسوساز را ترجیح می دهید.در ادامه به انواع دستگاه اسپرسوساز می پردازیم.

 

انواع دستگاه اسپرسوساز

امروزه سه نوع اصلی دستگاه اسپرسوساز در بازار موجود است که به دو دسته تقسیم می شوند:

خریدار همه کارها را انجام می دهد و چیزی را که دسته پمپ نامیده می شود می کشد تا اسپرسو درست کند.

نیمه اتوماتیک – این ماشینی است که نیاز به کار دستی دارد اما بسیاری از فرآیندهای دیگر خودکار هستند. این شامل کنترل های پمپ اتوماتیک و تنظیمات دمای دیگ می باشد

خودکار – همانطور که از نام آن پیداست کل فرآیند خودکار است و قهوه ما با لمس یک دکمه تحویل داده می شود

دستگاه اسپرسوساز چگونه کار می کند؟

یک دستگاه اسپرسوساز، آب داغ را از بین دانه های قهوه که بسته بندی شده و ریز آسیاب شده اند، وارد می کند. در انتهای دیگر یک فنجان قهوه غلیظ تولید می شود. همه مدل‌های اولیه با بخار کار می‌کردند، و در بیشتر موارد عملکرد بخار/دیگ بخار هنوز وجود دارد.

دستگاه های اسپرسوساز زیادی وجود دارند که این کار را انجام می دهند. شایان ذکر است که تعدادی از دستگاه ها نیز وجود دارند که کار بسیار بدی در تهیه قهوه با کیفیت خوب انجام می دهند.

در بالا به سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک اشاره کردیم. اکثر خریداران بریتانیایی یک ماشین نیمه اتوماتیک یا خودکار خریداری می کنند.

ماشین دستی یا “ماشین پمپ” به مهارت های خاصی نیاز دارد و یادگیری آن ها بسیاری از افراد را از خرید این نوع ماشین منصرف می کند. با این حال استفاده از آن بسیار سرگرم کننده تر است.

اگر به دنبال دستگاه اسپرسوساز هستید، امیدواریم این راهنمای خرید به شما کمک کند بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورتی که قصد خرید سشوار ارزان و خرید آون توستر را دارید پیشنهاد می کنم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید