آیا دوست دارید که در هنگام صبح سرحال باشید و بتوانید با تمرکز زیاد کار خود را آغاز کنید؟! آیا دوست دارید بتوانید خستگی نیمروزی خود را با استفاده از یک نوشیدنی مناسب از بدن خود خارج کنید؟! بی شک قهوه یکی از نوشیدنی هایی است که به شما کمک می کند تا بتوانید روز خود را با انرژی شروع کنید و خستگی و خمودگی را از خود دور کنید. شما می توانید قهوه خود را به صورت های مختلفی درست کنید. یکی از روش های درست کردن قهوه که طرفداران زیادی دارد قهوه اسپرسو است. برای اینکه بتوان قهوه اسپرسو را درست کرد باید دستگاه مورد نیاز آن را تهیه کرد. در این روش آب با فشار زیاد از میان دانه های قهوه عبور داده می شود و همین امر سبب می شود طعم قهوه اغوا کننده باشد! اگر شما می خواهید این قهوه را بنوشید و از آن لذت ببرید باید آن را در فنجان قهوه اسپرسو بنوشید. زیرا اگر این قهوه در لیوان های بزرگ یا نامناسب نوشیده شود بی شک از طعم آن دل زده خواهید شد. اگر می خواهید برای تهیه این فنجان اقدام نمایید، باید با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید. در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد فنجان قهوه اسپرسو در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید قهوه ساز فلاویا را دارید پشنهاد می کنیم به وب سایت flavia.ir مراجعه نمایید.

فنجان قهوه

چرا قهوه به افزایش تمرکز کمک می کند؟

قبل از آنکه به معرفی ویژگی ها و مشخصات فنجان قهوه اسپرسو بپردازیم، بهتر است نگاهی به این موضوع داشته باشیم که چرا توصیه می شود روز خود را با نوشیدن قهوه آغاز کنید. همانطور که بارها شنیده اید قهوه حاوی ماده ای به نام کافئین است. کافئین می تواند به طور مستقیم بر سیستم عصبی انسان اثر بگذارد و آن را تحریک کند. همچنین، قهوه میزان هورمون نوراپی نفرین و دوپامین را در بدن افزاش می دهد. این دو هورمون از جمله هورمون های بسیار مهمی هستند که سطوح انرژی را در بدن بالا می برند. برای نوشیدن طعم بهترین قهوه پیشنهاد می کنیم قهوه ساز فلاویا را امتحان کنید.

بنابراین؛ همانطور که متوجه شده اید شما می توانید با نوشیدن قهوه در صبح سطوح انرژی را بالا ببرید و بهتر بتوانید بر کارهای خود تمرکز کنید. اگر شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که دوست دارید کارهای خود را با دقت و تمرکز بالا انجام دهید، بی شک نوشیدن قهوه می تواند شما را به این هدفتان نزدیک سازد!

قهوه اسپرسو چگونه درست می شود؟

اگر اکنون تصمیم گرفته اید که فنجان قهوه اسپرسو را سفارش دهید، باید با نحوه ساخت این قهوه نیز آشنا شوید. زیرا تا شما ندانید که این قهوه را چگونه آماده کنید، نمی توانید آن را در فنجان بریزید و بنوشید! بهتر است بدانید که قهوه اسپرسو اولین بار در ایتالیا درست شد. نام اسپرسو نیز واژه ای ایتالیایی به معنای سریع است. در این روش، آب با فشار زیاد از بین دانه های قهوه عبور داده می شود و آماده سازی آن تنها 30 ثانیه زمان می برد. به همین دلیل اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که دوست دارید سریعا قهوه خود را آماده سازید می توانید قهوه اسپرسو بنوشید.

با توجه به این موضوع که آب با فشار زیاد از بین دانه های قهوه عبور می کند، این قهوه طعم دلبخشی از قهوه دارد. در واقع، بسیاری از افراد بر این عقیده هستند قهوه اسپرسو برای کسانی مفید است که می خواهند طعم قهوه را به خوبی احساس کنند. این قهوه معمولا رنگ قهوه ای روشنی دارد و همین امر سبب می شود افراد حس خوبی را در زمان تماشا کردن این قهوه احساس کنند. اما به این نکته توجه داشته باشید اگر این قهوه در فنجان قهوه اسپرسو نوشیده نشود، اصلا دلپذیر نخواهد بود. گروه تولیدی فلاویا با بهره گیری از تجربیات و تخصص مهندسان این حوزه گام بزرگی در عرصه تولید انواع قهوه ساز و سشوار فلاویا برداشته است.

مشخصات فنجان قهوه اسپرسو

اکنون متوجه شده اید که این قهوه زمانی دلپذیر است که در فنجان قهوه اسپرسو نوشیده شود. در نتیجه، اکنون این حس طبیعی است که کنجکاو شده باشید تا بدانید این فنجان چه ویژگی هایی دارد که می تواند طعم قهوه را به یاد ماندنی تر کند. در ادامه به مشخصات این فنجان می پردازیم.

این فنجان باید چینی باشد!

همانطور که می دانید جنس فنجانی که در آن قهوه نوشیده می شود اهمیت بسیار زیادی در طعم آن دارد. بهترین جنس برای نوشیدن قهوه چینی است. زیرا چینی سبب می شود که مایع به خوبی در سطح باقی بماند و افراد در زمان نوشیدن حس خوبی را تجربه می کنند. همچنین، رنگ قهوه بر روی چینی ( اگر کیفیت بالایی داشته باشد) جا نمی اندازد و این موضوع از لحاظ بصری اهمیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه اگر شما تصمیم گرفته اید که فنجان قهوه اسپرسو خود را سفارش دهید، حتما در زمان خرید این ویژگی را بررسی کنید که فنجان از جنس چینی داشته باشد. در این صورت است که شما می توانید نوشیدن قهوه اسپرسو را به کار لذت بخش تبدیل کنید.

فنجان قهوه اسپرسو باید بر اساس شات باشد!

یکی از موضوعاتی که سبب می شود طعم قهوه اسپرسو را در فنجان قهوه اسپرسو بهتر احساس کنید استاندارد بودن این فنجان است. یکی از اصلاحاتی که در زمان استفاده از قهوه اسپرسو از آن استفاده می شود شات است. واحد اندازه گیری این قهوه شات است و هر شات برابر با 25 تا 30 میلی لیتر است. معمولا قهوه اسپرسو به صورت شات یا دبل شات نوشیده می شود. دبل شات معادل 50 الی 60 میلی لیتر است. در نتیجه، اگر می خواهید طعم قهوه اسپرسو را به خوبی احساس کنید باید فنجان شما بر اساس شات یا دبل شات باشد. این موضوع نقش بسیار مهمی در لذت بردن شما از نوشیدن این قهوه دارد. اگر شما یک قهوه خور حرفه ای هستید و می خواهید از نوشیدن قهوه لذت ببرید، باید به این موضوع توجه داشته باشید و فنجان های خود را بر اساس استاندارد تهیه کنید!

نکات دیگر برای خرید فنجان قهوه اسپرسو

اگر می خواهید فنجان مناسب قهوه اسپرسو را انتخاب کنید، باید به مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا فنجان قهوه اسپرسو بر اساس ویژگی های این قهوه تولید شده است و سبب می شود طعم قهوه را بهتر در دهان خود احساس کنید. نکات دیگری که باید در زمان خرید فنجان قهوه اسپرسو به آن توجه داشته باشید به شرح زیرند:

  • به طور معمول، این فنجان ها به رنگ سفید هستند. برخی بر این عقیده هستند که رنگ سفید فنجان در ترکیب با رنگ قهوه ای این نوشیدنی باعث می شود که زیبایی بصری خاصی به وجود بیاید. در واقع، اگر شما می خواهید از نوشیدنی خود لذت زیادی ببرید، باید به ترکیب رنگ ها توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا هدف از نوشیدن قهوه تنها بالا بردن سطوح انرژی نیست. بلکه شما قهوه می نوشید تا حس خوبی را نیز تجربه کنید. با این وجود، برخی از سازندگان این فنجان ها آنها را در رنگ های دیگری نیز تولید کرده اند. اگر شما به رنگ سفید علاقه ندارید.
  • جنس چینی این فنجان باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود فنجان قهوه اسپرسو را از برندهای معتبر تهیه کنید. با توجه به این موضوع که قهوه داغ است، اگر جنس فنجان مناسب نباشد، به مرور زمان باعث ترک خوردگی فنجان می شود و این موضوع می تواند برای شما بسیار ناراحت کننده باشد.

نکات تکمیلی که در اینجا برای خرید فنجان قهوه اسپرسو در اختیار شما قرار داده ایم به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از نوشیدن قهوه در این فنجان ها لذت ببرید. به همین دلیل قبل از خرید این نکات را به دقت به خاطر بسپارید تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید. همواره در ذهن خود داشته باشید که هدف شما از خرید فنجان قهوه اسپرسو تنها خرید محصولی برای نوشیدن قهوه نیست! بلکه شما می خواهید فنجانی را به خانه ببرید که نوشیدن قهوه را به کاری شکوهمندتر تبدیل کند. بنابراین، برای خرید وقت کافی بگذارید تا بتوانید آنچه را که می خواهید سفارش دهید.

فنجان قهوه

طعم قهوه اسپرسو در فنجان قهوه اسپرسو خوشایند تر است!

یکی از مواردی که سبب شده است کارشناسان دائما به افراد تاکید بورزند که قهوه اسپرسو را در فنجان قهوه اسپرسو بنوشند، احساس طعم قهوه در این فنجان است. همانطور که می دانید قهوه اسپرسو طعمی ترکیبی از شکلات تلخ و دارچین دارد. این طعم بسیار دلپذیر است و تنها زمانی که در شات های مشخص نوشیده شود می تواند حس خوشی را در افراد به وجود بیاورد. بنابراین، اگر شما دوست دارید طعم این قهوه را به خوبی احساس کنید باید حتما فنجان قهوه اسپرسو را سفارش دهید.

برای درست کردن قهوه اسپرسو از چه قهوه ای استفاده کنیم؟

ممکن است اکنون فنجان قهوه اسپرسو را خریداری کرده باشید، اما زمانی می توانید از آن استفاده کنید و از نوشیدن قهوه لذت ببرید که قهوه اسپرسو خود را به بهترین شکل درست کنید. یکی از سوالات پرتکرار در مورد درست کردن قهوه اسپرسو و نوشیدن آن در فنجان قهوه اسپرسو در مورد نوع قهوه ای است که برای درست کردن این نوشیدنی به کار برده می شود. در همینجا به شما می گوییم که اسپرسو روشی برای درست کردن قهوه است نه نوعی قهوه! این باور اشتباه در میان مردم وجود دارد که برای تهیه این قهوه باید قهوه اسپرسو را تهیه کنند. در همین جا به شما می گوییم این باور اشتباه است!

در واقع، همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم اسپرسو نوعی روش برای درست کردن قهوه است که در زمان 30 ثانیه انجام می شود! قهوه ای که برای درست کردن اسپرسو به کار برده می شود باید دانه هایی ریزتر از قهوه ترک و درشت تر از قهوه فرانسه داشته باشد. توجه به این نکات به شما کمک می کند تا بهترین نوشیدنی را درست کنید و با خیالی آسوده آن را در فنجان قهوه اسپرسو بنوشید.

قیمت فنجان قهوه اسپرسو

آیا با توصیفاتی که در مورد قهوه اسپرسو به کار بردیم شما نیز اغوا شده اید که فنجان قهوه اسپرسو را سفارش دهید؟! آیا شما نیز تمایل دارید روز خود را با نوشیدن قهوه اسپرسو آغاز کنید؟! آیا احساس می کنید هیچ چیز مانند نوشیدن قهوه اسپرسو نمی تواند حس خوشی را در شما به وجود بیاورد؟! در نتیجه بدون معطلی فنجان آن را سفارش دهید و نوشیدن این قهوه را به روتین زندگی خود تبدیل کنید. برای تهیه این فنجان باید به مراکز معتبر فروش مراجعه کنید و در زمان خرید ضمانت نامه را از فروشنده دریافت نمایید!

جمع بندی

تا به اینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کافی را در مورد فنجان قهوه اسپرسو در اختیار شما قرار دهیم. نوشیدن قهوه اسپرسو در این فنجان که بر اساس شات یا دابل شات طراحی شده است به شما کمک می کند تا طعم قهوه اسپرسو را که ترکیبی از دارچین و شکلات تلخ است بهتر احساس کنید. در زمان خرید دقت داشته باشید تا جنس فنجان از چینی مرغوبی باشد که پس از استفاده نشکند و یا ترک نخورد. اگر می خواهید فنجان مرغوبی را سفارش دهید باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید