آون توستر فلاویا مدل FL-435DS
سشوار-فلاویا
قهوه ساز فلاویا
585,000 تومان

قهوه یکی از نوشیدنی هایی است که امروزه بسیاری از جوانان، زنان، مردان و… عاشق آن هستند. قهوه گاهی اوقات به دلیل داشتن کافئین برای جلوگیری از خواب استفاده می شود. قهوه دارای خواص بسیاری از جمله: درمان سردرد، اثر آرام بخش، ضد افسردگی و … است و گاهی افراد به دلیل خواص موجود در قهوه از آن استفاده می کنند. قهوه انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به قهوه ترک، قهوه عربی و … اشاره کرد که هر کدام از این انواع قهوه را می توان به روش های مختلفی تهیه و استفاده کرد. برای نوشیدن قهوه با کیفیت باید به افراد و مکان هایی بروید که طرز تهیه قهوه را بلد هستند. هر نوع قهوه به ابزار و وسایل مختلفی مانند قهوه ساز و … نیاز دارد. طرز تهیه قهوه فرانسه با قهوه جوش مسی بسیار ساده است. طرز تهیه قهوه با انواع دانه های قهوه را می توان با مواد دیگری مانند شیر و … مخلوط کرد تا ترکیبات خوشمزه ای ایجاد کرد. قهوه را می توان با شکر شیرین کرد و سپس نوشید. اما برای کسانی که قند خون بالایی دارند شکر برای شیرین کردن قهوه مناسب نیست و برای شیرین کردن قهوه باید از عسل و … استفاده کنند.

افرادی که با تهیه قهوه آشنایی ندارند، طرز تهیه قهوه در منزل را بلد نیستند، تجهیزات لازم برای تهیه قهوه در منزل را ندارند، می توانند قهوه فوری را از فروشگاه ها خریداری کنند و … قهوه فوری به صورت پودر و انواع مختلفی دارد. بسته ها (لیوان، قوطی و غیره). برای تهیه آن کافی است پودر قهوه داخل بسته را با آب جوش در یک لیوان مخلوط کنید.

ساده ترین راه برای تهیه قهوه

افرادی که دوست دارند قهوه باکیفیت و خوشمزه بنوشند و فرصت درست کردن آن را در خانه ندارند، می توانند به کافی شاپ بروند و قهوه مورد علاقه خود را سفارش دهند و بعد از آماده شدن آن را بنوشند. در قهوه خانه ها و … با توجه به توانایی افراد در تهیه انواع قهوه و به دلیل وجود دستگاه های متنوع و گران قیمت برای تهیه انواع قهوه مورد علاقه مشتریان، استفاده از قهوه مرغوب، قهوه آماده و دم شده. خوشمزه تر و بهتر است از قهوه خانگی تهیه می شود. قهوه را می توان در خانه با وسایل ساده ای مانند قهوه ساز، فرنچ پرس، قهوه جوش و … تهیه کرد، برخی افراد نیز از شیر جوشانده برای تهیه قهوه استفاده می کنند. درست کردن قهوه با این روش ها بسیار آسان است و نیازی نیست که گران باشد.

قهوه جوش مسی دسته چوبی

طرز تهیه قهوه در قهوه ساز دستی

افرادی که دوست دارند به سرعت و با کمترین هزینه در خانه قهوه درست کنند، می توانند قهوه مورد نیاز خود را با این روش درست کنند. یکی از راه های بسیار آسان برای تهیه قهوه در خانه و محل کار، تهیه قهوه با قهوه ساز است. قهوه سازها در انواع و مواد مختلف مانند مس، استیل و آلومینیوم موجود هستند (همچنین دارای روی و برنج هستند، اما گران هستند و برای مصارف خانگی در دسترس نیستند). قهوه جوش ها معمولا دسته ای دارند که در زمان گرم شدن به راحتی جابجا می شوند. دم کردن قهوه با قهوه ساز بسیار ساده است و به همین دلیل در بین دوستداران قهوه بسیار محبوب است.

طرز تهیه قهوه با قهوه ساز به شرح زیر است:

ابتدا با توجه به تعداد افرادی که می خواهند قهوه بنوشند و با توجه به فنجانی که قهوه در آن سرو می شود، مقدار آب مورد نیاز را تعیین کرده و داخل قهوه ساز می ریزیم. (بهتر است قهوه جوش را پر نکنید تا نریزد.) سپس به ازای هر فنجان آبی که داخل قهوه ساز میریزیم، یک قاشق غذاخوری پودر قهوه را داخل قهوه ساز می ریزیم. اگر دوست داریم طعم قهوه مان شیرین باشد، می توانیم به اندازه دلخواه شکر اضافه کنیم. حالا باید پودر قهوه و آب را خوب مخلوط کنیم تا پودر قهوه کاملا در آب حل شود. قهوه جوش را روی گاز قرار می دهیم و صبر می کنیم تا کف روی قهوه تشکیل شود. (بهتر است بعد از شروع کف زدن قهوه، قهوه ساز را چند ثانیه از روی گاز بردارید و دوباره گاز را روشن کنید) پس از تشکیل کف روی قهوه، کف را با قاشق جدا کرده و در فنجان های مورد نظر که برای سرو قهوه انتخاب شده است می ریزیم و سپس قهوه را به فنجان های حاوی فوم قهوه منتقل می کنیم. برای آسیاب قهوه بهتر است از آسیاب قهوه استفاده کنید و از پودر به دست آمده برای تهیه قهوه با قهوه ساز استفاده کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://flavia.ir/%D8%A2%D9%88%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D9%84%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-fl-435ds/” icon=”” target=”false”]آون توستر[/button]

نکاتی برای تهیه قهوه در قهوه جوش مسی

در اینجا نکاتی در مورد نحوه درست کردن قهوه با کف کافی روی آن و قوام دلخواه در قهوه جوش مسی وجود دارد:

از قهوه تازه آسیاب شده استفاده کنید. اگر قهوه شما کهنه شده باشد و ماه ها در انباری شما نشسته باشد، کف نمی کند. برای تازه نگه داشتن قهوه پس از باز کردن، آن را در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. از آب سرد فیلتر شده استفاده کنید. هرگز این کار را با آب گرم یا داغ امتحان نکنید. قهوه، آب و شکر (در صورت استفاده) را به آرامی در قهوه ساز مخلوط کنید تا ترکیب شوند. خیلی سریع مخلوط نکنید. همیشه با قهوه خود ملایم باشید. قهوه را با کمترین حرارت ممکن دم کنید و دو یا سه بار هم بزنید تا شروع به بلند شدن کند. هرگز اجازه ندهید بجوشد. درست قبل از اینکه بجوشد آن را بیرون بیاورید و کف را با قاشق چایخوری در فنجان ها بریزید. پس از ریختن کف در فنجان ها و گرم کردن مجدد قهوه، آن را به آرامی داخل فنجان ها بریزید تا حباب ها آسیب نبینند.

 

قهوه ریختن با قهوه جوش مسی

 

انواع قهوه ساز برای تهیه قهوه با قهوه ساز چیست؟

قهوه جوش مسی ترکیه

قهوه جوش مسی یک قهوه ساز سنتی است که صدها سال است برای تهیه قهوه ترک از آن استفاده می شود. یکی از مزیت های اصلی قهوه جوش مسی طعم خاصی است که به قهوه می دهد که عمدتاً به دلیل مس و خاصیت انتقال حرارت آن است که باعث می شود قهوه به خوبی دم بکشد.

 [button color=”red” size=”medium” link=”https://flavia.ir/%D8%A2%D9%88%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D9%84%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-fl-435ds/” icon=”” target=”false”]آون توستر[/button]08

قهوه ساز ترکی القایی

قهوه ساز استنلس استیل یک نوع نسبتاً مدرن از قهوه ساز به حساب می آید، اگرچه طعم قهوه ساز مسی ندارد، اما به دلیل سهولت در استفاده و سهولت در تمیز کردن، همچنان به طور گسترده به فروش می رسد.

قهوه ساز برقی ترک

قهوه ساز برقی انتخابی آسان است که در حین کار قهوه را به روشی کنترل شده دم می کند، به لطف سنسور تشخیص دم کردن قهوه که از سرریز شدن قهوه جلوگیری می کند، این یک انتخاب عالی برای افرادی است که قهوه سریع و طعم غنی می خواهند.

قهوه جوش سرامیکی

سفال تورکو معمولاً از خاک رس ساخته می شود که معمولاً از خاک رس قرمز دست ساز است و به دلیل پایداری و اصالت شناخته شده است.قهوه ساز سرامیکی رایحه ای غنی و معطر ارائه می دهد که بر خلاف قهوه سازهایی است که در زمان های اخیر رایج شده است.

 [button color=”red” size=”medium” link=”https://flavia.ir/shop/” icon=”” target=”false”]خرید قهوه ساز[/button]

 

به این مقاله امتیاز دهید