یک اسپرسوی با کیفیت؛ تمام آن چیزی است که می تواند روز ما را بسازد. قهوه ساز فلر یکی از بهترین برندهای آلمانی است که محصولات آن نیز در ایران مشاهده می شود و قابل تهیه است. ممکن است شما نیز در خصوص شیوه کار با این دستگاه کنجکاو باشید.از سری مقالات طرز استفاده از انواع قهوه ساز در ادامه این مطلب به بررسی طرز استفاده از قهوه ساز فلر خواهیم پرداخت.

درباره قهوه ساز فلر بیشتر بدانیم

کارخانه تولید لوازم خانگی فلر از سال ۱۹۹۴ در کشور آلمان کار خود را آغاز کرد. کلمه فلر به معنای انعطاف پذیری و نوع آوری است و مهندسان این کارخانه نیز همانند نام برند خود به دنبال تولید لوازمی با کیفیت و همگام با تکنولوژی روز و نیاز های مصرفی جامعه هستند. محصولات فلر در چند سال اخیر در کشورهای ترکیه و چین تحت لیسانس فلر آلمان تولید و به بازار عرضه می شود. تمامی لوازم برقی تولیدی فلر در طراحی خود تمامی استانداردهای جهانی را رعایت کرده و ظاهری جذاب و شیک دارند. در بخش بعد به طرز استفاده از قهوه ساز فلر می پردازیم.

طرز استفاده از قهوه ساز فلر

نحوه استفاده از قهوه ساز فلر

معمولا دم کردن قهوه به شکل دستی قلق های خاصی دارد که باعث می شود قهوه دم کرده در منزل هیچ وقت طعم قهوه های سرو شده در کافی شاپ ها را نداشته باشد. اما دم کردن قهوه در این قهوه ساز بسیار ساده است و هر شخصی بدون داشتن کم ترین تجربه در ساخت قهوه می توانند قهوه ای لذیذ و خوش طعم آماده کنند.
از آنجایی که قهوه ساز های فلر اتوماتیک هستند؛ به راحتی قابل استفاده بوده و دشواری چندانی ندارند.
در اسپرسوساز های اتوماتیک تنها کافی است مقدار کافی قهوه آسیاب شده به اندازه مناسب و آب را وارد محفظه‌های مخصوص بریزید. مرحله بعد تمپ یا فشرده سازی دانه‌های قهوه است که باید به صورت کامل برای عصاره گیری مناسب این کار انجام شود. قدم بعدی فشردن دکمه شروع کار است. 25 تا 30 ثانیه بعد قهوه اسپرسو شما آماده است. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید به سایت flavia.ir مراجعه نمایید.
برای این کار کافیست فیلتر قابل شست و شو را در جای مخصوص خود قرار دهید و به میزان دلخواه خود در آن پودر قهوه بریزید. معمولا برای هر شخص یک قاشق چایخوری پودر قهوه اضافه کنید.سپس داخل محفظه آب را به میزانی متناسب با قهوه پر کنید. توجه داشته باشید که نحوه آسیاب شدن قهوه بر روی کیفیت نهایی اسپرسو تاثیر گذار خواهد بود. به عنوان مثال یکی از نکات مهم برای حفظ کیفیت دانه ها؛ آسیاب کردن آن ها دققا قبل از دم آوری است. توصیه می شود پودر قهوه خریداری نکنید زیرا کیفیت کافئین موجود در آن را کاهش می دهد.
برای داشتن یک قهوه غلیظ و خوش طعم به ازای هر قاشق چایخوری یک فنجان آب اضافه کنید. بعد از ریختن قهوه و آب می توانید دکمه روشن شدن قهوه ساز را بزنید تا دستگاه شروع به کار کند.
بعد از مدت نسبتا کوتاهی قهوه به تدریج آماده شده و وارد قوری زیر محفظه می شود.بعد از اینکه تمام آب مخزن وارد قوری شود قهوه شما آماده شده و قهوه ساز به طور خودکار خاموش می شود. همانطور که قبلا هم اشاره شد صفحه حرارتی طراحی شده در این قهوه ساز تا مدتی قهوه آماده شده را گرم نگه می دارد. بهترین قهوه ساز فلاویا را از ما بخواهید.
با قهوه ساز های فلر می توانید قهوه معمولی و فرانسه نیز سرو کرد. مخزن آب آن گنجایش ۱۰ لیوان آب را دارد و مجهز به سیستم نشان دهنده سطح آب است. و البته قابلیت تهیه آب‌ حوش با این مدل امکان ‌پذیر است. همراه این مدل دو لیوان شیشه ‌ای و سرامیکی نیز ارایًه می ‌گردد. جنس قوری از شیشه و در قسمت جلویی دستگاه زیر خروجی قهوه قرار می ‌گیرد.
برای درست کردن قهوه در این مدل، دو مخزن جداگانه آب و قهوه تعبیه شده است. این مدل مجهز به سیستم خودکار قطع شونده بعد از درست شدن قهوه است و به صورت کلی برای کاربرانی که یک قهوه ساز معمولی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب می‌خواهند گزینه ‌ای مناسب است.

نحوه استفاده از قهوه ساز فلر

معرفی قهوه‌ساز «فلر» مدل «CM900»

این دستگاهی کوچک ولی بسیار کاربردی برای آن‌ هایی است که قهوه دوست دارند و بهترین طعم قهوه را همراه با سریع ‌ترین زمان تهیه‌ی آن با هم می‌خواهند. بدنه‌ اصلی دستگاه از جنس پلاستیک و نسبتا سبک‌ است. قوری شیشه ‌ای مقاوم به حرارت هم همراه دستگاه عرضه می ‌شود. در قسمت پشتی دستگاه، مخزن آب قرار دارد که به صورت دستی پر می ‌شود و مدرج است تا میزان آب داخل دستگاه نمایش داده شود. مخزن قهوه در جلو و بالای قوری قرار دارد. آون توستر فلاویا یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری برای هر آشپزخانه ای است. پیشنهاد می کنم نسبت به خرید آن اقدام کنید.
پس از قراردادن فیلتر داخل مخزن، قهوه درون آن ریخته شده و دستگاه روشن می ‌شود. آب پس از جوش ‌آمدن به مخزن قهوه منتقل شده و قهوه را عمل می‌آورد و در نهایت نوشیدنی نهایی وارد قوری می ‌شود. سطح زیرین قوری هم گرم می ‌شود تا قهوه‌ آماده ‌شده را گرم نگه دارد. تهیه‌ی قهوه با قهوه ‌ساز فلر مدل CM900 بسیار آسان است و سریع هم انجام می ‌شود. به این ترتیب تهیه‌ی این نوشیدنی دلخواه که خستگی را به در می ‌کند، در منازل، ادارات، مغازه‌ها و خوابگاه‌ها به‌ راحتی انجام می ‌شود.

فلر تولید کننده و عرضه ‌کننده‌ لوازم خانگی برقی بوده که با ارائه‌ی محصولات با کیفیت، کارآمد و اقتصادی، خود را به خریداران معرفی کرده و رضایت آن‌ها را جلب کرده است. نحوه دم آوری قهوه با این دستگاه بسیار آسان بوده و تنها لازم است که پودر قهوه را آسیاب کرده و در مخزن بریزید. از سویی دیگر فراموش نکنید که مخزن آب را پر کنید. دستگاه را روشن کرده و بعد از چند دقیقه؛ قهوه خود را تحویل بگیرید!

شما می‌توانید برای خرید قهوه ساز و خرید آون توستر نیز از محصولات فروشگاه فلاویا استفاده کنید. همچنین یک آموزش برای طرز استفاده از قهوه ساز برای شما آماده کرده ایم!

به این مقاله امتیاز دهید