اسپرسو یکی از قهوه های محبوب است و اسپرسو ساز از پرفروش ترین قهوه ساز ها در جهان به حساب می آید و این میزان محبوبیت موجب گردیده است که اسپرسو به قهوه بی رقیب در میان دیگر نوشیدنی های قهوه تبدیل گردد. در سال های گذشته، دستگاه اسپرسو مباشی توسط شرکت مباشی با کیفیت بالا تولید شد و به مارک محبوب بین  قهوه تبدیل شده است. Mobashi یک شرکت ژاپنی می باشد که در سال 2012 راه اندازی شده است و دفتر مرکزی آن در امارات متحده عربی مستقر است. این شرکت دارای 40 سال سابقه در حوزه لوازم خانگی و تجارت الکترونیکی است و بیشتر از 350 نوع محصول را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. مباشی هنوز هم یکی از برندهای معتبر در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی می باشد و در بیشتر از 25 کشور جهان توزیع می گردد. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید پشنهاد می کنیم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

دستگاه اسپرسو مباشی

دستگاه اسپرسو مباشی از قهوه سازهای پرطرفدار است که قابلیت های خوبی دارد. دستگاه اسپرسو مباشی یک اسپرسو ساز خانگی، نیمه صنعتی و کاملا استاندارد می باشد که توسط کشور ژاپن تولید می شود. با دستگاه اسپرسو مباشی می توان در خانه، محل کار و یا هر فضای دیگری، یک شات قهوه اسپرسوی حرفه ای را مهیا کرد. دستگاه اسپرسو مباشی از نشانگر فشار برخوردار بوده و فشار بخار ۱۵-۲۰ barدارد. سیستم گرم کردن فنجان و برخورداری از فیلتر فلزی استیل ضد زنگ از دیگر قابلیت های دستگاه اسپرسو مباشی است. از دیگر امکانات اسپرسوساز مباشی می توان به سینی چکه ‌گیر با امکان جداشدن و شستشوی راحت و بهره مندی از نازل بخار باریک و قابلیت تنظیم مقدار خروجی بخار به شیوه دستی و دارا بودن دو نازل قهوه اشاره کرد.

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی

یکی از محصولات باکیفیت شرکت ژاپنی مباشی اسپرسوساز مدل ECM2013  است و شما می توانید در اغلب مصارف مانند اداری، خانگی، کافه، مسافر خانه ها و دیگر فضاهای کوچک به آسانی آن را مورد استفاده قرار دهید. بهترین اسپرسوساز مباشی از توان دستگاه ۱۱۴۰ وات و قدرت فشار ۱۵ بار برخوردار می باشد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک فشرده abs و البته با کیفیت بالا تولید شده است. ظرفیت دستگاه یک و نیم لیتری، به کار رفتن طلق شفاف برای دیدن میزان آب داخل مخزن و همچنین برخورداری از سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن برای تمیز کاری از دیگر مزایا و ویژگی های این دستگاه می باشد. برای خرید آون توستر فلاویا به وب سایت flavia.ir مراجعه کنید.

این محصول از نازل بخار با امکان چرخش برای فوم گیری راحت، سیستم کنترل فشار و حرارت و صفحه گرم نگهدارنده فنجان برخوردار است و با دو فیلتری که در دستگاه به طور تک و دو کاپ وجود دارد، شما به آسانی می توانید قهوه را عصاره گیری نمایید. قیمت اسپرسوساز مباشی مدل ECM2013 با توجه به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است.

طرز کار اسپرسو ساز مباشی 2020

کار کردن با دستگاه اسپرسو مباشی 2020 مانند دیگر مدل‌ های مباشی بسیار آسان است. کار کردن با دستگاه دو بخش را دربر می گیرد:

1. عصاره گیری قهوه و تهیه اسپرسو

2. فوم گیری شیر جهت آماده کردن لته و کاپوچینو. اول سبد یا بسکت تک یا دوبل را در گروپ قرار دهید. به وسیله پیمانه، گروپ یا پُرتا فیلتر را پر نمایید. این پر کردن به این خاطر است که بر روی نوشیدنی قهوه کف کاملی شکل بگیرند و از غلظت و طعم خوبی برخوردار شود. پس اول محفظه‌ مخصوص را پر نموده و به وسیله انتهای پیمانه پودر قهوه را متراکم کنید و در جای خود جای دهید. همیشه پیش از جا گذاری محفظه‌ پودر قهوه بایستی بر روی لبه‌ این محفظه را تمیز کنید. در صورتی که تمیز نکنید با گذشت زمان دستگاه رسوب می گیرد و دستگاه از وضعیت ایده آل خارج می شود.

دستگاه اسپرسو مباشی

آنگاه ولوم دستگاه را چرخانده و فنجان را در زیر خروجی قرار دهید تا پر شود. اگر قصد دارید کف شیر تهیه کنید، اول در فنجان کمی شیر بریزید. فنجان را در زیر نازل خروج بخار قرار دهید ولوم دستگاه اسپرسوساز مباشی ME-ECM 2020 را به طرف علامت خروجی چرخانده و بر روی شیر بگیرید. آنگاه فنجان را در زیر خروجی نوشیدنی قرار داده تا با با کف شیر ترکیب گردد.

مزایای دستگاه اسپرسو

دستگاه اسپرسو مباشی مزایای زیادی دارد که می توان به پمپ قدرتمند، عدم لرزش، طراحی جذاب، بخار قوی، صدای کم اشاره کرد. افزون بر این، قابلیت های زیاد دیگر اسپرسو ساز مباشی موجب شده که کار با این دستگاه بسیار آسان باشد.

  • دستگاه اسپرسو از قدرت بالایی بهره مند است و این امکان را دارد که روی شیر کف پدید آورد. سرعت آماده قهوه و کف روی آن زیاد است.
  • دستگاه اسپرسو از طراحی فوق العاده ای برخوردار بوده و هنگام تهیه قهوه لرزش ندارد و نشانگر دما قابلیت دیگر این دستگاه است.
  • فیلترهای برخی از اسپرسوسازهای مباشی از استیل ضد زنگ ساخته شده اند و با خاطری آسوده می توانید آن ها را بشویید.

به دلیل محبوبیت و استقبال زیاد از نوشیدنی اسپرسو هر روزه شاهد ظهور دستگاه های اسپرسوساز هستیم. این دستگاه ها  با کارایی های گوناگون در مدل های خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی، مسافرتی و غیره تولید و به بازار عرضه می شوند. دستگاه اسپرسو مباشی یکی از این دستگاه هاست که از قابلیت های متنوعی برخوردار می باشد. فیلتر استیل ضد زنگ، نشانگر دما، پمپ قوی، سیستم عصاره گیری قهوه، طراحی زیبا و غیره برخی از قابلیت های این دستگاه هستند. مباشی یک شرکت ژاپنی است که توانسته دستگاه های اسپرسو بسیار باکیفیتی را تولید و روانه بازار جهانی کند.

به این مقاله امتیاز دهید