اسپرسو یکی نوشیدنی شگفت انگیز است که می توان آن را در یک فنجان کوچک جای داد. اگر عاشق قهوه باشید، به دستگاه اسپرسو ساز نیز علاقه مند خواهید شد، چون طعم قهوه را به خوبی برای شما به ارمغان می آورد، همچنین به راحتی می توان با آن کار کرد. نوا از برندهای معتبر و عالی تولید کننده لوازم برقی است. این برند قدیمی در کشور ژاپن واقع شده است که از جاروبرقی گرفته تا پنکه، گوش کوب برقی، غیره را تولید می کند. این شررکت 35 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی و ساخت لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی دارد و بسیار مشهور است. در سال های گذشته دستگاه های اسپرسو با مارک کشور چین تولید شده اند که کیفیت قابل توجهی دارند. اما این برند بیشترین محبوبیت و آوازه خود را مدیون دستگاه اسپرسوساز نوا می باشد. کیفیت ساخت و تنوع طرح قهوه ساز های این برند موجب شد در کوتاهترین زمان، سهم قابل توجهی در بازار کسب کند، به خصوص دستگاه اسپرسو ساز نوا.

یکی از بهترین دستگاه ها برای درست کردن انواع قهوه دستگاه قهوه ساز است. فروشگاه اینترنتی فلاویا انواع قهوه ساز فلاویا را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کنید. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

مشخصات دستگاه اسپرسوساز نوا

دستگاه اسپرسو ساز نوا دارای توان موتور بالا می باشد که بر روی عمر دستگاه و کیفیت قهوه اثر گذار است. افزودن نازل بخار آب جهت تهیه قهوه لاته، کاپوچینو، موکا، آمریکانو و غیره، افزایش و تقویت فشار بار دستگاه،تعبیه نمایشگر زمان و فشار در بعضی از آنها، تجهیز دستگاه های اسپرسو ساز به صفحه گرم کردن فنجان از جمله قابلیت های دستگاه اسپرسو ساز نوا می باشد و در نهایت شما با خرید دستگاه اسپرسو ساز نوا دائما قهوه ای خوش طعم و قوی با ماندگاری بالای دستگاه خواهید داشت. دستگاه های اسپرسوساز دارای مزایای زیادی هستند که به اختصار بیان می کنیم:
• طراحی قوی و کاربردی
• مناسب برای مصارف خانگی و کافه های کوچک
• فشار پمپاژ زیاد قهوه
• برخورداری از فیلتر قهوه گیر
• برخورداری از قابلیت کف شیر برای کاپوچینو
• برخورداری از صفحه گرم کننده فنجان
دستگاه اسپرسو ساز نوا یکی از دستگاه های کاربردی به منظور مصارف خانگی محسوب می شود، ویژگی های بی نظیر این دستگاه از یک طرف و همچنین سادگی در روش استفاده از آن، باعث شده تا درخواست ها برای انتخاب اسپرسوساز نوا هر روزه افزایش پیدا کند.

دستگاه اسپرسوساز نوا

نحوه کار با دستگاه اسپرسوساز نوا 128  

اسپرسوساز نیمه صنعتی نوا مدل Nova NCM-128EXPS با توان بخار 15 بار و توان مصرفی 1450 وات که دارای نشانگر درجه فشار بخار عقربه ای است، یک قهوه ساز و اسپرسو ساز نیمه صنعتی و بسیار قدرتمند به حساب می آید. دستگاه اسپرسو ساز نوا مدل 128 به نازل تولید بخار و آب جوش تجهیز شده که از آن برای آماده کردن کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنی های گرم بهره گرفته می شود. نوا دارای دو فیلتر قهوه تک و دوبل می باشد که شما می ‌توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی نوا مدل Nova NCM-128EXPSقابلیت ها و عملکرد های مانند کلید آب جوش، کلید بخار و کلید اسپرسو دارد و نازل بخار دستگاه نیز چرخشی می باشد. برای خرید آون توستر فلاویا به وب سایت flavia.ir مراجعه کنید.
نحوه کار به این شکل است که چنانچه یک‌ لیوان آب جوش به مدت ۱۵ ثانیه پر شود. شما قادرید با هماهنگ نمودن کلید آب جوش روی ۱۵ ثانیه با یک‌‌ مرتبه فشردن کلید آب جوش یک‌ لیوان کامل آب جوش داشته باشید. سلف کلینینگ از دیگر امکانات این دستگاه است که با قرار دادن شناور ویژه در دسته گروپ -(نازل) دستگاه، به طور اتوماتیک سبد قهوه (بسکت) تمیز می شود و از راه لوله بخار خروجی بقیه قهوه را خارج می کند. مورد بعد می توان دارا بودن دو لوله جداگانه یکی برای بخار و‌ دیگری برای آب جوش را نام برد که استفاده فراوانی در کافی شاپ ها دارد و‌ می توان به صورت جداگانه آب جوش و بخار از دستگاه گرفت.

قیمت اسپرسوساز Nova

قهوه ساز فلاویا و اسپرسوساز نوا از برند های پرفروش و محبوب قهوه ساز و اسپرسوساز در بازار هستند. علی رغم نبود خدمات پس از فروش رسمی قهوه ساز نوا در ایران، به علت قیمت مناسب و رضایتمندی بالای مصرف کنندگان این دستگاه ها به یکی از دستگاه های پرفروش در بازار تبدیل شده اند. قهوه ساز نوا افزون بر اسپرسو قابلیت تولید کاپوچینو را نیز دارد و اکثر کافی شاپ ها برای سرو قهوه و کاچوچینو از نوا بهره می گیرند. دستگاه اسپرسو ساز نوا با گرمای فوق العاده نشانگر قدرت بسیار خوب نوا می باشد. نوا به نازل تولید بخار و آب جوش تجهیز شده که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنی های گرم بهره گرفته می شود. دستگاه اسپرسو نوا یک اسپرسو ساز همه کاره اما با قیمت مناسب است. این دستگاه بی نظیر از استیل 304 تولید شده و از قدرت 950 وات و 20 بار فشار بخار برخوردار است که توانایی عصاره گیری قهوه را در بهترین شکل ممکن دارد. این اسپرسو ساز های حرفه ای برای استفاده در کافی شاپ های کوچک، قهوه خانه ها، کتاب خانه ها، منازل، دفاتر اداری و غیره مناسب می باشند.

دستگاه اسپرسوساز نوا

اسپرسو یک نوشیدنی خوش طعم است که طعم آن را هیچ جای دیگری نمی توان یافت. به دلیل محبوبیت زیاد اسپرسو، دستگاه های اسپرساز زیادی تولید شده است تا بتوانند طرفداران این نوشیدنی فوق العاده را راضی کنند. دستگاه اسپرسو ساز نوا یکی از دستگاه های تولید شده در این زمینه است که به دلیل کیفیت بالا و طراحی بی نظیر توانسته جای خود را در بازار جهانی باز کند. روش استفاده از این دستگاه بسیار راحت است و می توان در کوتاه ترین زمان یک اسپرسو خوش طعم و غلیظ را آماده کرد.

به این مقاله امتیاز دهید