خشک کردن موهای موج دار در هوای آزاد زمان بسیار زیادی می برد و هیچ وقت نتیجه دلخواهی ندارد. اگر می خواهید به سرعت بخشیدن به روند بدون از بین بردن الگوی فر خود کمک کنید، سعی کنید از یک خرید سشوار برای خشک کردن استفاده کنید. در ادامه این مطلب درباره  خشک کردن موهای موج دار با سشوار صحبت خواهیم کرد.

آون توستر فلاویا مدل FL-435DS
سشوار-فلاویا
قهوه ساز فلاویا
585,000 تومان

چگونه مو را برای خشک کردن موهای موج دار با سشوار آماده کنیم؟

به گفته هیکمن، “آماده سازی موهای مجعد برای سشوار کشیدن صاف با یک شامپو و نرم کننده خوب شروع می شود. هنگامی که موهای شما به درستی تمیز و حالت دهنده شد، باید با یک نرم کننده ترمیم کننده برای محافظت از موهای خود در برابر موها استفاده کنید. ” بیلی خاطرنشان می کند که در نهایت، بافت فر شما تعیین می کند که چگونه موهای مرطوب را آماده کنید. استفاده از یک گیره گیر که از انتها شروع می شود و به سمت پوست سر کار می کند، رطوبت را مسدود می کند – به خصوص برای کسانی که کلاف های محکمی دارند.

خشک کردن موهای موج دار با سشوار

در صورت امکان، سعی کنید موهای خود را از آسیب گرما محافظت کنید. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از محافظ‌های حرارتی است، اما Hickman همچنین توصیه می‌کند که پس از گره‌زدایی و برش دادن موهای خود را با هوا خشک کنید. او می‌گوید: «این کار میزان گرمای مورد نیاز برای استایل نهایی شما را کاهش می‌دهد.

آموزش خشک کردن موهای موج دار با سشوار

برای شروع، شما به سشوار مناسب برای نوع فر و تراکم مو، به علاوه محصولات مناسب برای کمک به بهترین حالت موی خود نیاز دارید. هیکمن به ما می گوید: یک سشوار سرامیکی، چینی یا یونی به کاهش استاتیک، از بین بردن موخوره و افزایش درخشندگی کمک می کند. استفاده از دیفیوزر نیز ضرری ندارد. و در حالی که ممکن است وسوسه شوید که برای سرعت بخشیدن به زمان سشوار کردن، حرارت را روی «بالا» بگذارید، مک‌لمور توصیه می‌کند که حرارت خشک‌کن را روی «متوسط» تا «کم» نگه دارید تا به حداقل رساندن موخوره و جلوگیری از شکستگی و آسیب حرارتی کمک کنید. خشک کردن موهای موج دار با دیفیوزر طبق گفته او به شرح زیر است:

  • در مرحله اول خشک کردن موهای موج دار با سشوار آب اضافی را از موها خارج کنید.
  • با استفاده از روش اسکرانچ، محصول را به مقدار کم اعمال کنید.
  • به آرامی فرها را روی پنجه دیفیوزر قرار دهید.
  • دیفیوزر را نزدیک پوست سر قرار دهید و به آرامی موها را از ریشه بلند کنید تا حجم دهید.
  • 80% موها را خشک کنید و اجازه دهید 20% در هوا خشک شوند. این کار از خشک شدن و وز شدن موهای شما جلوگیری می کند.
  • برای تکمیل خشک کردن موهای موج دار با سشوار ، موهای خود را به آرامی خراش دهید تا حالت و حالت شما را درآورد.

همچنین خشک کردن موهای موج دار با سشوار طبق نظر او چنین است:

مرحله 1: با استفاده از انگشتان خود، یک کرم حالت دهنده یا شیر مو را در میان فرهای خیس خود بکشید.

مرحله 2: موهای خود را وارونه کنید و با یک تی شرت یا یک حوله موی میکروفایبر آن را بشویید تا آب اضافی آن گرفته شود، سپس روی یک کرم ژل صاف کنید و به آرامی بمالید تا پخش شود.

مرحله 3: در حالی که موهای شما هنوز وارونه است، شروع به سشوار کشیدن با یک دیفیوزر کنید، بخش هایی از فرهای خود را به آرامی در کاسه پخش کنید، 10 تا 15 ثانیه نگه دارید، سپس روی قسمت دیگری تکرار کنید.

مرحله 4: همانطور که موهایتان خشک می شود، به آرامی آن ها را از یک طرف به سمت دیگر برگردانید، بدون اینکه آنها را لمس کنید یا از هم جدا کنید. در صورتی که موهایتان هنوز مرطوب است، از یک ژل حالت دهنده با نگه داشتن قوی تر استفاده کنید تا فرهای خود را بلند کرده و مشخص کنید.

مرحله 5: هنگامی که موهای شما 95 درصد خشک شد، ضمیمه پخش کننده را بردارید و از سشوار معمولی با سرعت کم استفاده کنید تا فقط ریشه های خود را خشک کرده و کمی حجم دهید.

در حالی که دستورالعمل های کلی برای سشوار کشیدن موهای مجعد وجود دارد، سفارشی کردن روتین خود برای تناسب با نوع فر، قانون طلایی است. توجه داشته باشید هرچه بافت طویل‌تر باشد، محصول بیشتری برای دستیابی به رطوبت مناسب مورد نیاز است. افزودن رطوبت اضافی به موهایتان با استفاده از درمان ترک، باعث نرم شدن موها و بهبود حالت دهی در حالت مرطوب می شود. هنگام استفاده از سشوار برای صاف کردن موهای مجعد، حتما از یک متمرکز کننده یا اتصال شانه استفاده کنید. این اتصالات تضمین می کنند که کوتیکول هر تار مو در یک جهت خشک می شود. موها را در قسمت های کوچک با سشوار خشک کنید تا موهای فر را صاف کنید. سشوار روی تار مو. این باعث کاهش موخوره شده و باعث می‌شود موها صاف‌تر و سریع‌تر شوند.

جمع بندی

برای خشک کردن موهای موج دار با سشوار ؛پس از شامپو کردن، رطوبت مو را کاهش دهید و به آرامی موها را با یک حوله یا تی شرت میکرو نخی خشک کنید.موها را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید. هر بخش را با یک گیره محکم کنید و با یک سشوار پخش کننده در یک محیط خنک تر خشک کنید تا هر بخش 50٪ خشک شود. سپس برای کاهش موخوره و کمک به جلوگیری از آسیب حرارتی، مقدار کمی روغن به اندازه یک نخود و کرم بادکننده خود را از ریشه تا نوک بمالید. هر بخش را با دیفیوزر خشک کنید و در حین حرکت موها را خرد کنید.

به این مقاله امتیاز دهید