برندهای متعددی در بازار هستند که ما را حین خرید یک اسپرسوساز یا قهوه ساز با کیفیت سردرگم می کند. گاهی اوقات قیمت این محصولات آن قدر بالا است که به کلی ما را از خرید پشیمان می کند. در این میان برخی از برندهای ایرانی هستند که محصولاتی با کیفیت و قیمتی مناسب ارائه می کنند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین مارک قهوه ساز و برخی از برندهای ایرانی و خارجی قهوه ساز خواهیم پرداخت. یکی از بهترین دستگاه ها برای درست کردن انواع قهوه دستگاه قهوه ساز است. فروشگاه اینترنتی فلاویا انواع قهوه ساز فلاویا را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کنید. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی فلاویا

عطر و طعم مطبوع قهوه برای دوستداران قهوه مهمترین عامل کیفیت آن است. در عین حال؛ عوامل متعددی بر این کیفیت تأثیر می گذارد. فشار آب، پودر قهوه و دانه ها و از همه مهمتر؛ دستگاهی که قهوه با آن درست می شود می تواند در این موضوع دخیل باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد خرید قهوه ساز و معرفی یکی از بهترین برندهای قهوه ساز یعنی فلاویا صحبت کنیم. فروشگاه اینترنتی فلاویا یکی از معروف ترین هاست و کسانی که قصد خرید لوازم خانگی خود را دارند در وهله اول این مرکز خرید را انتخاب می کنند. شما می توانید به راحتی این مرکز را پیدا کرده و به محصولات این برند دسترسی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی فلاویا هر روز در فرآیند تولید اقلام خود خلاقیت دارد به همین دلیل محصولات آنها بسیار پیشرفته هستند و می توانید به راحتی آنها را تهیه کنید.
خرید و فروش این مدل از لوازم و لوازم خانگی هر روز رونق بیشتری می یابد. زیرا طول عمر هر کدام از آن ها بسیار طولانی است و سال ها برای شما کار خواهند کرد. برای خرید بهتر از این شرکت برای هر یک از اقلام تولیدی آنها، بد نیست کمی با این برند و روند تولید محصولات آنها آشنا شوید. در ادامه با این موارد بیشتر آشنا می شویم.

انواع قهوه ساز فلاویا

یکی از محبوب ترین قهوه سازهای فلاویا در بازار؛ مدل fl-1200 d. fl-1200 d یک قهوه ساز فرانسوی با درب باز در بالا و مخزن آب با ظرفیت 300 میلی لیتر است. کافی است مخزن را آب کنید و سپس یک فنجان قهوه برای یک نفر و دو فنجان قهوه برای یک نفر با فنجان همراه بریزید، حالا درب آن را ببندید و دستگاه را روشن کنید، به همان قهوه ای خوش طعم در کمتر از 5 دقیقه. و عطر خواهید داشت. همراه با این محصول؛ دو عدد لیوان سرامیکی، یک عدد پیمانه و یک دفترچه راهنمای فارسی نیز در داخل جعبه محصول ارائه شده است. قهوه ساز دو فنجانی فلاویا مدل fl-1200 d با توان مصرفی 400 وات ظرفیت تهیه 2 فنجان قهوه را در یک مرحله دارد که با سیستم دم آوری بسیار خوب قهوه فرانسوی را با عطر و طعم فوق العاده به شما می دهد.
دم کردن قهوه به این صورت است که با ریختن آب در ظرف مخصوص و قهوه در صافی، آب به جوش آمده و روی فیلتر قهوه ریخته می شود. با این دستگاه یک فنجان برای ریختن قهوه در فیلتر قرار می گیرد. این دستگاه دارای فیلتر قابل شستشو و تعویض می باشد و فیلتر به راحتی قابل شستشو و یا تعویض می باشد. خرید سشوار فلاویا

اگرچه این دستگاه دارای فیلتر فلزی و پلاستیکی در داخل محفظه خود می باشد، اما می توانید از فیلترهای کاغذی نیز استفاده کنید. از مزایای استفاده از فیلترهای کاغذی می توان به سهولت استفاده و سرعت آن در تهیه قهوه اشاره کرد. در ضمن فیلترهای کاغذی یکبار مصرف هستند و پس از استفاده آن را دور می اندازید اما برعکس فیلترهای پلاستیکی پس از چندین بار استفاده زرد می شوند. و باید به طور مرتب شسته شود. برای استفاده از فیلترهای کاغذی؛ دکمه قهوه ساز را بزنید اما قوری را زیر دستگاه قرار ندهید تا آب روی فیلتر بریزد. این کار طعم کاغذی را از بین می برد و در انتها آب جمع شده در قوری را بیرون بریزید، این کار قوری شما را نیز گرم می کند. فراموش نکنید که قهوه فرانسوی محصولی از ابزار فرنچ پرس است، خروجی نهایی این دستگاه را می توان قهوه فیلتر یا دم کرده نامید. وقتی قهوه به طور کامل در قوری ریخته شد، می توانید آن را بنوشید.

بهترین برندهای لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی فلاویا هر مشتری را از محصولات خود راضی نگه می دارد. به همین دلیل شما به سادگی قادر به خرید این محصولات خواهید بود. هر یک از این برندهای لوازم خانگی بسیار مورد توجه هستند. برای بهبود کیفیت لوازم خانگی خود می توانید هر یک از این محصولات را خریداری کنید. در هر آشپزخانه باید وسایل مخصوصی وجود داشته باشد. برای بهبود کیفیت فرآیندهای پخت و پز و تمیز کردن.
فروشگاه اینترنتی فلاویا در ایران از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. این مرکز فروش به منظور تسهیل کار در منزل برای خانم های خانه دار فعالیت می کند. تعدادی از بهترین برندهای لوازم خانگی در این شرکت به فروش می رسد که هر کدام مزایای خاص خود را برای شما دارند. می توانید با خیال راحت آنها را تهیه کنید و از استفاده از این محصولات نهایت لذت را ببرید.

لوازم خانگی فلاویا با قیمت عالی

 

فروشگاه اینترنتی فلاویا با پرداختی بسیار مطلوب عرضه می شود. این مدل از محصولات خانگی را می توانید با کمترین هزینه خریداری کنید. خرید و فروش این اقلام درجه یک و خاص در بازارهای خارجی نیز رایج شده است. شما می توانید این اقلام را در مدل های مختلف خریداری کنید. هر مدل از این اقلام نیز قیمت خاص خود را دارد. هنگام خرید، قیمت این اقلام را بررسی کرده و پس از ارزیابی این هزینه ها و کاهش این قیمت ها، اقدام به خرید آنها نمایید. موارد زیادی وجود دارد که باید در فرآیند خرید خود در نظر بگیرید که باید به خوبی ارزیابی شوند. شما می توانید این اقلام را به صورت عمده و در تعداد زیاد خریداری کنید. خرید و فروش هر کدام از آنها مزایای زیادی برای شما دارد. در صورت خرید از این شرکت می توانید سال ها نیاز به خرید انواع لوازم خانگی را از بین ببرید.

معرفی بهترین مارک قهوه ساز 

همانطور که می دانید قهوه ساز ها در انواع مدل و برند تولید و به بازار عرضه می شوند. ما در این مقاله می خواهیم به بررسی بهترین مارک قهوه ساز بپردازیم پس با ما همراه باشید.

بهترین مارک قهوه ساز

مباشی،بهترین مارک قهوه ساز 

در سال های اخیر، مباشی با تولید انواع دستگاه های اسپرسو ساز با کیفیت به مارک محبوب بین متخصصان قهوه تبدیل شده است. Mobashi یک شرکت ژاپنی است که در سال 2012 به ثبت رسیده است و دفتر مرکزی آن در امارات متحده عربی است. این شرکت 40 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی و تجارت الکترونیکی دارد و بیش از 350 نوع محصول را در بازارهای جهانی ارائه داده است. مباشی هنوز یکی از مارک های سریع رشد در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی است و در بیش از 25 کشور جهان توزیع می شود. بدنه محصولات مباشی از جنس تمام استیل ضد زنگ می باشد و با طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی که دارد نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.دستگاه های اسپرسو ساز مناسب کافی شاپ های کوچک، هتل، باشگاه های ورزشی، ادارات، دفاتر کاری، فروشگاه های بین راهی و هایپر مارکت ها می باشد.

شما با استفاده از محصولات این برند از مزایای زیادی از جمله سهولت کاربری و صرفه جویی در زمان آماده کردن قهوه خود برخوردار می شوید. علاوه بر این ها ظاهر بسیار زیبا و جذاب این دستگاه که میکسی از دستگاه های کلاسیک و مدرن می باشد به آشپزخانه منزل یا محل کار شما و یا لابی هتل شما زیبایی خاص و منحصر به فردی می بخشد. به صورت کلی محصولات این برند مناسب ترین و آسان ترین دستگاه جهت آماده سازی یک قهوه بی نظیر می باشد که وجود آن در خانه هر فردی که به قهوه علاقه مند است ضروری می باشد.

قهوه ساز دلونگی

یکی از بهترین مارک قهوه ساز در بازار ایران، قهوه ساز دلونگی است. دلونگی یک کمپانی ایتالیایی است که در سال 1902 تاسیس شد. این کمپانی سازنده بسیاری از وسایل برقی خانگی از سرخ کن و بخاری، تهویه هوا و اسپرسو ساز و قهوه است می باشد. تولیدات این برند دقیقاً همانطور که گفته شده کار می کند و بسیار قابل اعتماد است. همچنین دلونگی از مواد با کیفیت بالا و نیروی کار متخصص استفاده می کند و ساخت وسایل را به بهترین نحو انجام می دهد و به همین خاطر محبوبیت بسیاری دارد. بدنه محصولات این برند تماما از استیل ضد زنگ ساخته شده که علاوه بر زیبایی بسیار مستحکم است. گرما و بخار بر روی بدنه‌ی دستگاه تاثیری نداشته و تا سال‌ها می‌تواند برای شما کار کند. ضد زنگ بودن این دستگاه باعث شده تا شستشوی آسانی داشته باشد و زنگ نزند.

از ویژگی های محصولات این برند می توان به قابلیت گرم کردن فنجان اشاره کرد. سطح فلزی صاف بالای دستگاه با فشردن کلید بخاردهی داغ شده و شما می‌توانید قبل از پر کردن، فنجان‌هایتان را روی این سطح قرار دهید. گرم کردن فنجان‌ها قبل از استفاده به منظور دیرتر سرد شدن محتویات و همینطور مانع از تغییر دمای زیاد فنجان و ترک خوردن آن، انجام می‌شود. این دستگاه توسط سیستم شست و شوی خودکار، قابلیت رسوب زدایی دارد، بدین صورت که بعد از استفاده کافیست دستگاه را روشن کنید تا آب جوش از دستگاه خارج شده و قطعات داخلی دستگاه را تمیز کند. بهتر است هر از گاهی آن را با ترکیب آب و محلولی که داخل جعبه قرار دارد تمیز نمایید تا صدمه‌ای به دستگاهتان وارد نشود.

قهوه ساز نوا

نوا یک شرکت مشهور ژاپنی در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی و پیشرو در تولید محصولات الکترونیکی است. وی 35 سال تجربه درخشان در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی ، برقی و الکترونیکی دارد و از شهرت زیادی برخوردار است. از انواع محصولات این برند می توان به یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی ، LED ، تلویزیون ، میکسر ، آبمیوه گیری ، هود آشپزخانه ، زودپز ، توستر و دستگاه تصفیه هوا و موارد دیگر است. در سال های اخیر دستگاه های اسپرسو با مارک ساخت کشور چین تولید شده اند اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

قهوه ساز نوا

فلاویا،بهترین مارک قهوه ساز در ایران

مدل fl-1200 d یک قهوه ساز فرانسه است که درب قسمت بالایی باز شده و دارای مخزن اب با ظرفیت 300 میلی لیتر است، یک عدد فیلتر یا همان صافی قابل جدا سازی و شستشو نیز در داخل محفظه وجود دارد. کافی است مخزن را آب نموده و سپس با پیمانه همراه، داخل فیلتر برای یک نفر یک پیمانه و برای دو نفر دو پیمانه قهوه بریزید، حالا درب را بسته و دستگاه را روشن نمایید، به همین راحتی در کمتر از 5 دقیقه قهوه ای خوش طعم و عطر خواهید داشت. همراه با این محصول؛ دو عدد فنجان سرامیکی، یک پیمانه و دفترچه راهنمای فارسی در داخل جعبه کالا نیز ارائه می شود. قهوه ساز دو فنجان فلاویا مدل fl-1200 d با توان مصرفی 400 وات دارای ظرفیت تهیه 2 فنجان قهوه در یک مرحله است که به شما قهوه فرانسه با عطر و طعم فوق العاده با سیستم دم آوری بسیار خوب را می دهد. قیمت این محصول در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار ارزان تر بوده و در صورتی که توانایی خرید برندهای خارجی را ندارید؛ می توانید بهترین مارک قهوه ساز ایرانی؛ یعنی برند فلاویا را خریداری کنید.

جمع بندی

قهوه سازهای مختلفی مانند دلونگی، فلاویا، نوا و مباشی در بازار موجود هستند. در این میان برند فلاویا برندی ایرانی بوده که محصولاتی با کیفیت اما قیمت مناسب ارائه می کند.

به این مقاله امتیاز دهید