اگر شما نیز به دنبال خرید قهوه ساز باشید؛ حتما تا کنون از خود پرسیده اید که بهترین مارک اسپرسوساز که بتاند عطر دانه های قهوه را در خانه پخش کند و در عین حال بهترین طعم را نیز داشته باشد؟ در ادامه این مطلب به معرفی برندهای اسپرسوساز که در بازار ایران نیز حضور دارند خواهیم پرداخت. یکی از بهترین دستگاه ها برای درست کردن انواع قهوه دستگاه قهوه ساز است. فروشگاه اینترنتی فلاویا انواع قهوه ساز فلاویا را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کنید. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

اسپرسوساز مباشی

مباشی برند معتبری است که علاوه بر انواع قهوه ساز، محصولات برقی و خانگی متعددی را تولید می کند. شرکت مباشی در سال ۲۰۱۲ به صورت رسمی در کشور ژاپن به ثبت رسید. اما دفتر اصلی آن در دبی قرار دارد. شعار و هدف اصلی این شرکت تولید محصولات الکتریکی با بالاترین کیفیت برای رضایت مشتری می باشد. برند مباشی اسپرسو ساز های نیمه صنعتی (خانگی) و صنعتی تولید می کند. اسپرسو ساز های نیمه صنعتی برای مصارف خانگی، کافی شاپ های کوچک، فروشگاه ها، … مناسب هستند. اسپرسوساز های صنعتی برای هتل ها، کافی شاپ های بزرگ، باشگاه های ورزشی، … کاربرد داردند. توجه به نوع کارایی اسپرسو ساز مهم است. زیرا ممکن است اسپرسو سازی را برای مصرف خانه خریداری کنید، که کار کردن با آن مشکل است و جز اسپرسوسازهای صنعتی به حساب آید.

بهترین مارک اسپرسوساز

اسپرسوساز دلونگی

شرکت دلونگی، یک شرکت ایتالیایی است که بیش از 100 سال قدمت دارد. این شرکت فعالیت گسترده ای در زمینه های مختلف از جمله وسایل برقی مانند غذاساز، مایکروویو و مخلوط کن دارد. کیفیت تولید محصولات این شرکت از قبل تضمین شده است. همچنین این برند دستگاه‌ های اسپرسو ساز گوناگونی دارد که هر یک از آنها دارای قابلیت ‌ها و نحوه کار مختص خود است. انواع دستگاه‌های اسپرسوساز دلونگی شامل موارد زیر می شود:

  • اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک

اگر می خواهید اسپرسو خود را بسازید و در عین حال تمام مراحل را به صورت دستی انجام ندهید، بهتر است از دستگاه اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک استفاده کنید. با استفاده از این دستگاه اسپرسو انتخاب می کنید که چه مقدار قهوه در سبد فیلتر قرار دهید، دانه های قهوه را با فشار مناسب آسیاب کنید، برای خرید آون توستر فلاویا به وب سایت flavia.ir مراجعه کنید.

  • اسپرسوساز اتوماتیک

این نوع دستگاه اسپرسو کاملاً بصورت اتوماتیک و بدون مداخله دستی، اسپرسو تولید می کند. در ضمن می توانید با فشار دادن یک دکمه و انتخاب میزان قهوه یا کف شیر، موارد دلخواه خود را وارد کنید.

سپس دستگاه همیشه از همان فرمول برای ساخت اسپرسوی مورد علاقه شما استفاده خواهد کرد. اگر به دلایلی مانند کمبود وقت نمی توانید اسپرسو را با دست تهیه کنید و می خواهید اسپرسو را به سرعت و به راحتی آماده کنید، استفاده از دستگاه های اسپرسو کاملا اتوماتیک بهترین گزینه برای شماست.

  • اسپرسوسازهای قابل حمل

دستگاه های اسپرسو قابل حمل یا مسافرتی برای افرادی که آشپزخانه کوچکی دارند یا به دنبال دستگاه اسپرسو جمع و جور برای سفر هستند، گزینه خوبی است. بسیاری از این دستگاه ها برای کارکرد نیازی به برق ندارند. در عین حال، کیفیت دستگاه های اسپرسو در این دستگاه ها با انواع دیگر دستگاه های اسپرسو بسیار متفاوت است.

  • اسپرسوسازهای حرفه‌ای و کافی شاپی

همانطور که از نام آن مشخص است دستگاه های اسپرسوسازحرفه ای برای استفاده در کافه ها طراحی شده اند و اگر به دنبال بهترین بهترین اسپرسوساز دلونگی خانگی هستید، این دستگاه ها به هیچ وجه گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود، بنابراین به ندرت می توانید از آنها استفاده کنید.

بهترین مارک اسپرسوساز نوا

نوا از معتبر ترین و بهترین برندهای نولید کننده ساخت لوازم برقی می باشد. این برند قدیمی محصول کشور ژاپن است که جاروبرقی گرفته تا پنکه، گوش کوب برقی، … تولید می کند. اما برند نوا بیشترِ محبوبت و معروفیت خود را مدیوم دستگاه های قهوه ساز اش می باشد. کیفیت ساخت و تنوع طرح قهوه ساز های این برند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، جای خود را در بازار باز کند.

بهترین مارک اسپرسوساز نوا عبارتند از: نوا ۱۲۸، نوا ۱۳۹، نوا ۱۴۸ و نوا ۱۴۹٫ در واقع این ۴ مدل دستگاه اسپرسو ساز نوا به دلیل امکاناتی که دارند، محبوبیت خود را بدست آورده اند. اگرچه یکسری امکانات در تمام اسپرسو ساز های نوا ثابت بوده است، اما امکانات این مدل ها از سایر مدل ها بیشتر است. مانند کافی شاپ های کوچک، مغازه ها و فروشگاه ها، محل کار، …. این اسپرسوساز ها می توانند روزانه ۲۰ فنجان قهوه را آماده می کنند. امکانات این اسپرسو ساز ها عبارتند از:

  • توان موتور بالا  که بر روی عمر دستگاه و کیفیت قهوه تاثیر می گذارد.
  • اضافه شدن نازل بخار آب برای درست کردن قهوه لاته، کاپوچینو، موکا، آمریکانو، ….
  • افزایش و تقویت فشار بار دستگاه های اسپرسو ساز.
  • قرار دادن نمایشگر زمان و فشار در برخی از آنها.
  • مجهز کردن دستگاه های اسپرسو ساز به صفحه گرم کردن فنجان.

درنهایت شما با خرید دستگاه های اسپرسو ساز نوا همیشه قهوه ای خوشمزه و قوی با طول عمر بالای دستگاه خواهید داشت.

قهوه ساز فلاویا

فلاویا،بهترین مارک اسپرسوساز 

برند فلاویا به عنوان یکی از نوپاترین برندهای تولید لوازم خانگی در ایران، خود را با تولید محصولات متنوع و با کیفیت آماده ورود به بازار رقابت نموده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این شرکت، قیمت متناسب با سبد خرید خانوارهای ایرانی، طراحی زیبا و با کیفیت آن است. قهوه ساز فلاویا مدل FL 200  از برند جدید فلاویا ساخت ایران تولید به قهوه ساز در رده اقتصادی اما قدرتمند برای استفاده شخصی و خانگی نموده است. این محصول توان تولیدی 400 وات را دارا است که با فیلتر های موجود و قابل شستشو دائمی این قهوه ساز میتوانید قهوه خوش طعم فرانسه را بسازید و از آن لذت ببرید.

جمع بندی

اسپرسو ساز های مباشی، نوا، دلونگی و فلاویا از بهترین مارک اسپرسوساز هستند که در بازار ایران با قیمت های مختلفی حضور دارند. یکی از بهترین و ارزان ترین گزینه ها برای خرید، اسپرسوساز فلاویا است که ایرانی بوده و کیفیت بسیار مناسبی را به شما ارائه می کند.

به این مقاله امتیاز دهید