فلر تولیدکننده و توزیع کننده‌ لوازم برقی خانگی است که با تولید‌ لوازم باکیفیت، کاربردی و اقتصادی، خود را به مشتریان شناساند و توجه آن ‌ها را به خود جلب نمود. اسپرسو ساز فلر feller یکی از تولیدات شرکت فلر می باشد. برند فلر اسپرسوسازهای مقاومی را طراحی و تولید کرده است که پاسخگوی نیاز طیف گسترده ای از کاربران باشد. اغلب مدل‌ های این برند دارای یک جایگاه ویژه تهیه قهوه و یک جایگاه درجه ‌بندی شده آب‌ جوش مجزا هستند. از این رو برای آماده کردن قهوه لازم نیست که آب از قبل جوشانده شود. همچنین سیستم قطع خودکار و صفحه گرم نگهدارنده نیز دارند. اسپرسو ساز فلر feller اغلب از فیلتر دائمی بهره مند هستند که می توان آن ها را شستشو کرد. توان قوی دارند که انرژی لازم برای عملکرد اصلی دستگاه را فراهم می کنند. این دستگاه‌ ها از کنترل پنل مکانیکی برخوردار بوده و می توان آن ها را به صورت دستی تنظیم کرد.

یکی از بهترین دستگاه ها برای درست کردن انواع قهوه دستگاه قهوه ساز است. فروشگاه اینترنتی فلاویا انواع قهوه ساز فلاویا را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کنید. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

قهوه ساز فلر feller
مدل های مختلف اسپرسو ساز فلر feller در رنگ‌ های متنوعی در بازار موحود هستند که به راحتی می ‌توانید آن را با دکوراسیون آشپزخانه‌ خود هماهنگ کنید. اکثرا جنس بدنه‌ آن‌ها از پلاستیک بادوام می باشد. رای تهیه قهوه توسط محصولات فلر، باید پودر قهوه در آن بریزید چرا که اغلب مجهز به آسیاب نیستند. دستگاه های اسپرسو ساز فلر feller محصولاتی سبک و کوچک و کارآمد می باشند و اکثرا قابل حمل و جابجایی هستند و آماده کردن اسپرسو‌ دلچسب را در خانه، محیط کار، مغازه و پانسیون ‌ها به‌ آسانی و به ‌سرعت میسر کرده است. افزون بر این روش استفاده از این دستگاه ها بسیار راحت است. در مجموع اسپرسو ساز فلر feller نسبت به قیمت آن مناسب و به ‌صرفه بوده و کارکرد خوبی دارند و پاسخگوی خواسته های شما از یک اسپرسوساز معمولی هستند. برای خرید آون توستر فلاویا به وب سایت flavia.ir مراجعه کنید.

طرز استفاده از دستگاه اسپرسو feller

اسپرسو در حقیقت عصاره دانه های قهوه آسیاب شده می باشد. برای تهیه این عصاره، بایستی دانه های قهوه پودر شوند، پودر تا حدی متراکم شود (که به آن تَمپ کردن گفته می شود)، و آب داغ که دما و فشار زیادی دارد، از بین این پودر فشرده شده عبور کند تا اسپرسو یا همان عصاره قهوه، برای نوشیدن آماده گردد. طرز استفاده از اسپرسو ساز فلر feller به این شکل اس که پیش از تهیه اسپرسو حتما دستگاه را بدون قهوه روشن کنیم تا جریان بخار و آب داغ سیستم را پاک کند. این کار موجب می گردد تا اطمینان حاصل کنیم طعم اصلی قهوه با چیزی ترکیب نخواهد شد. پودر قهوه‌ اسپرسو بایستی نرم آسیاب شده باشد. بهتر است قهوه را به شکل دانه تهیه کرده و در خانه به وسیله آسیاب پودر کنید، اما اگر نمی ‌خواهید از آسیاب استفاده کنید، توصیه می کنیم از پودرهای قهوه مخصوص فنجونت که به صورت به روز و برای هر سفارش پودر می‌شوند، بهره بگیرید تا از طعم و خواص کامل قهوه بهره مند شوید. از لحظه ‌ای که نخستین قطره اسپرسو داخل فنجان ریخت، بایستی به مدت 15 تا 20 ثانیه اجازه دهیم تا عصاره گیری ادامه پیدا کند (البته برای دستگاه‌ های اسپرسو صنعتی این زمان 28 تا 30 ثانیه می باشد).

قهوه ساز فلر feller

زیرا اگر بیشتر از این به طول بینجامد، پودر قهوه می سوزد و اسپرسوی ما طعم ناب و فواید خودش را از دست می دهد. بهتر است پیش از عصاره گیری فنجان را گرم کنید به عنوان مثال آن را با آب داغ بشویید تا قهوه را سرد نکند. برخی از اسپرسوسازهای خانگی صفحه‌ گرم نگه‌دارنده فنجان نیز دارند. دکمه شروع به کار دستگاه اسپرسو ساز فلر feller را بزنید تا آب داغ با فشار راه عبور قهوه و پرتا فیلتر را شستشو دهد. پرتافیلتر را باز نموده و آن را خشک کنید. اطمینان حاصل کنید که سبد به خوبی در جای خود قرار گرفته است. بابت هر شات اسپرسو، 7 تا 10 گرم قهوه پودر شده داخل سبد ریخته و آن را تَمپ کنید. فنجان را زیر نازل قهوه قرار داده و حداکثر بیست ثانیه (و حداقل 10 ثانیه) پس از اینکه نخستین قطره اسپرسو داخل آن ریخت، فنجان را بردارید. لازم به ذکر است که پس از بیست ثانیه، چیزی که دریافت می کنید عصاره قهوه سوخته می باشد نه اسپرسو.

قیمت اسپرسو ساز فلر 

قهوه، به عنوان یکی از نوشیدنی های با خواص فراوان، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. در ایران نیز هر روزه به علاقه مندان این نوشیدنی خوش عطر و طعم افزوده می شود. تا جایی که داشتن یک دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسو ساز هر فرد علاقه مند به قهوه را اغوا می کند. دستگاه های اسپرسوساز فلر با توجه به قابلیت های خوبی که دارند، از قیمت مناسب و اقتصادی برخوردار هستند. اسپرسوسازهای خانگی فلر و قهوه ساز فلاویا به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در آشپزخانه های کوچک جا شوند، و برای کسانی که این مسئله برایشان مهم است، مناسب می باشد. در مجموع می‌توان گفت برای کاربرانی که یک قهوه ساز معمولی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب می ‌خواهند، انتخاب خوبی است.

در حال حاضر نوشیدنی های زیادی وجود دارند که هر شخص با توجه به علاقه و روحیات خود از آن میل می کند. یکی از نوشیدنی های پرطرفدار امروزی اسپرسو است که با نوشیدن آن می توانید خستگی را از بدن رفع کنید. دستگاه های اسپرسوساز زیادی برای تهیه اسپرسو ساخته شده اند و مارک های متنوعی وجود دارد، فلر یکی از این برندهاست که توانسته اسپرسو ساز فلر feller را تولید کند.

به این مقاله امتیاز دهید