اسپرسو یک قهوه با طعم دلنشین است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. هر روزه به تعداد کسانی که جذب این نوشیدنی می شوند، افزوده می گردد. هم افرادی که به اسپرسو علاقه دارند، ترجیح می دهند در هر مکانی که هستند، اسپرسوی آنها آماده باشد. به همین علت تولیدکنندگان اسپرسو ساز، تصمیم گرفتند دستگاه قهوه ساز اسپرسویی را تولید کنند که قابل حمل بوده و تغییری هم در طعم اسپرسو به وجود نیاید. در سال ۲۰۱۴ شرکت واکاکو توانست این دستگاه اسپرسو ساز را تولید کند و با عنوان مینی اسپرسو ساز روانه بازار کند. دستگاه مینی اسپرسو ساز خیلی زود مورد استقبال قرار گرفت، به دلیل آنکه همان اسپرسوی همیشگی را آماده می کرد، با این تفاوت که دیگر به دستگاه های اسپرسو ساز برقی خانگی و یا نیمه صنعتی نیازی نیست، و حتی شما می توانید هنگامی که در مترو نشستید و یا منتظر هستید، با این دستگاه، اسپرسوی دلخواهتان را آماده کنید. مینی اسپرسو ساز دستگاه کوچک و جمع و جوری است که همه امکانات اسپرسوساز های خانگی را در خود دارد و حتی اسپرسویی که تولید می کند به همراه کرما یا خامه است. مینی اسپرسو ساز وزن خیلی کمی دارد، چیزی در حدود ۳۶۰ گرم و طول آن تقریبا ۱۷ سانتی متر است. این اعداد روشنگر این موضوع هستند که دستگاه مینی پرسو را به آسانی می توان در کوله پشتی یا کیف دستی گذاشت. همچنین اسپرسو ساز همراه به جریان برق نیازی ندارد و فقط به آب و قهوه آسیاب شده احتیاج دارید. یکی از بهترین دستگاه ها برای درست کردن انواع قهوه دستگاه قهوه ساز است. فروشگاه اینترنتی فلاویا انواع قهوه ساز فلاویا را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کنید. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

مینی اسپرسو ارزان

یکی از محصولات کاربردی که برای تولید قهوه اسپرسو استفاده می شود، مینی‌پرسو (minipresso) می باشد. مینی پرسو، دستگاه قهوه ساز فلاویا قابل حمل جیبی با توانایی دم آوری اسپرسو با پمپ دستی می باشد. شما می ‌توانید بدون نیاز به برق، به وسیله این دستگاه کوچک قهوه اسپرسو مورد علاقه خود را هر زمان که اراده کنید، آماده نمایید. اگر نمی توانید از دستگاه های اسپرسو خانگی بزرگ استفاده کنید و یا زیاد اهل سفر هستید، خرید این دستگاه انتخاب صحیحی است. این محصول در مسافرت ها و یا سر کار و پیکنیک ها برای شما این فرصت را فراهم می کند تا به آسانی قهوه اسپرسو مورد نیاز خود را آماده و میل نمایید.

مینی اسپرسو ساز

قیمت مینی اسپرسو ساز دستی

با مینی اسپرسو ساز جمع و جور، کم وزن و همه کاره می توانید هرگونه پودر قهوه را با طعم های متفاوت امتحان کنید. برای داشتن یک اسپرسو شات با طعم اصیل که همه افراد حرفه ای قهوه دوست خواهند داشت از این دستگاه می توان بهره گرفت. مینی اسپرسو ساز مناسب ترین انتخاب شما برای لذت بردن از اسپرسو بی نظیر در خانه، محل کار و یا بیرون از خانه می تواند باشد. با خرید دستگاه اسپرسو ساز دستی یا همان مینی پرسو، شما می توانید تا بدون نیاز به برق، باتری و شعله و در هر فضایی با کمترین امکانات، یک فنجان قهوه داغ و خوش طعم و تازه را میل کنید و برای دستیابی به آن فنجان جذاب فقط به آب داغ و پودر قهوه اسپرسو احتیاج دارید. این دستگاه بهترین راه برای لذت بردن از اسپرسو در سفر، کمپینگ، پیاده روی، محل کار و منزل می باشد و فقط با چند پمپاژ از یک شات اسپرسو با کیفیت و خوش عطر و مزه حظ خواهید کرد.

مینی اسپرسو شارژی قابل حمل

دنیای قهوه همواره در حال تغییر و تحول است و هر روز وسایل جدید برای تهیه هرچه بهتر و راحت تر این نوشیدنی پر طرفدار اختراع و ساخته می شود. دستگاه‌ ها و قهوه ‌ساز‌های زیادی در این عرصه ساخته شده است. یکی از نوشیدنی‌ های بسیار پرطرفدار، قهوه اسپرسو می باشد که بسیاری از قهوه ‌نوشان آن را دوست دارند، اما از آنجایی که برای تهیه اسپرسو حتما دستگاه لازم است، این نوشیدنی محبوب را نمی‌توان در همه‌ مکان‌ها به خصوص نقاط دور از شهر آماده نمود. مینی اسپرسو ساز شارژی قابل حمل دستگاهی است که اخیرا وارد بازار قهوه شده و با کیفیت و قدرت بالایی که دارد، توانسته توجه قهوه‌ نوشان و علاقه مندان اسپرسو را به خود جلب کند. این اسپرسوساز مثل دستگاه ‌های قبلی قابل حمل، مانند نانوپرسو می باشد، با این تفاوت که شارژی بوده و با نیروی الکتریکی کار می ‌کند. با این دستگاه فقط شما به آب جوش و پودر قهوه نیاز دارید تا یک اسپرسو کاملا واقعی و با کرمای فوق العاده داشته باشید. مینی اسپرسو ساز شارژی از جنس پلاستیک بادوام برای استفاده در موادی که به مصرف غذایی می ‌رسند ساخته شده است که علاوه بر سالم بودن از کیفیت و استقامت زیادی نیز برخوردار است.
مینی اسپرسو فشار پمپی معادل 18 بار را ایجاد می کند که به سهم خود بسیار قوی محسوب می شود. تفاوت آشکاری که در این مدل نسبت به دستگاه‌ های مشابه در بازار وجود دارد، شارژی بودن آن می باشد. به طوری که با هر بار شارژ میتواند حدود 150 شات قهوه با کرمای بسیار خوب و بی نظیر تهیه کند. این دستگاه تقریبا بین 2 تا 4 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد و با انواع آدابتورها از جمله شارژر گوشی، پاور بانک، شارژر ماشین وغیره می تواند شارژ گردد.

اسپرسو یک نوشیدنی بی نظیر است که آن را نمی توان در همه مکان ها تهیه کرد. اما با اختراع دستگاه مینی اسپرسو ساز این امر محقق می شود. این دستگاه شارژی و قابل حمل بوده و به دلیل وزن کم و ابعاد جمع و جور می توانید به هر نقطه ای جابجا کنید. به وسیله این دستگاه اسپرسو تازه دم و خوشمزه همیشه برای شما آماده است. با هر نوع آدابتوری قابل شارژ می باشد و با هر شارژ نزدیک به 150 شات قهوه می دهد.

به این مقاله امتیاز دهید