دانه های قهوه یکی از پایه های مهم انواع نوشیدنی های گرم و سرد لذیذ هستند. این دانه گیاهی که بیشتر در کشور های استوایی و گرم سیر کشت می شود، شامل انوع مختلف در کیفیت های گوناگون است. کشت و پروش دانه های قهوه و تبدیل آن ها به جزئی از نوشیدنی ها و حتی دسر ها یکی از جالب توجه ترین صنایع امروزی است. این روز ها با توجه به محبوبیت قهوه و تبدیل شدن آن به یکی از آیتم های جدا نشدنی روز، قهوه های فوری طراحی شده اند. این قهوه ها با ترکیب آب جوش می توانند به سرعت آماده شوند. کیفیت قهوه فوری شاید به اندازه قهوه های دم شده بالا نباشد اما می تواند ذائقه علاقه مندان به قهوه را راضی کند. در ادامه این متن بیشتر در خصوص انواع قهوه فوری و قیمت قهوه فوری توضیح خواهیم داد. اگر قصد خرید قهوه ساز و قهوه ساز فلاویا را دارید پشنهاد می کنیم به وب سایت مراجعه نمایید.

قیمت قهوه فوری

قیمت قهوه فوری مولتی کافه

مولتی کافه یکی از برند های معروف است که در زمینه تولید انواع پودر های بر پایه قهوه و شکلات فعالیت می کند. اگر از علاقه مندان به نوشیدنی های گرم هستید و می خواهید در کمترین زمان ممکن برای خود نوشیدنی آماده کنید، می توانید به سراغ پودر های آماده این برند بروید. مولتی کافه از برند های قیمت مناسب بازار است. شما می توانید محصولات این برند را هم به شکل تکی و هم به شکل بسته های 24 یا 40 عددی تهیه کنید. بسته بندی های تعداد بالا می تواند برای شما از لحاظ قیمت انتخاب مناسب تری باشد. برند فلاویا یکی از نوپاترین برندهای تولید لوازم خانگی در ایران به شمار می رود که موفق به تولید محصولات متنوع و باکیفیت هم چون سشوار فلاویا و انواع قهوه ساز در کشور شده است.

بسته بندی های این محصول برای قهوه از پایه قیمت 36 هزار تومان آغاز شده است و تا قیمت 137 هزار تومان نیز می رسد. این تفاوت رنج قیمت با توجه به کیفیت قهوه فوری و نوع آن ایجاد شده است. بالطبع کیفیت های بالا تر قیمت های بالاتری نیز خواهند داشت. شما می توانید قهوه فوری مولتی کافه را در انواع کلاسیک، گلد، سبز و… با توجه به سلیقه خود تهیه نمایید. انواع کاپوچینو، شکلات داغ، کرم قهوه و… نیز تحت نام این برند از نوع فوری تولید می شوند.

خرید قهوه فوری ارزان

با توجه به اینکه قهوه یکی از آیتم های روزانه محسوب می شود، به طور کلی شما هزینه زیادی را صرف قهوه خواهید کرد. این هزینه البته با توجه به کیفیت و سلیقه مدنظر شما متفاوت خواهد بود. اگر به انواع قهوه های فوری بسنده کنید و چندان حساسیتی بر روی کیفیت و مزه نداشته باشید، می توانید قیمت قهوه مصرفی خود را به شدت کاهش بدهید. شما می توانید برای حفظ کیفیت در عین قیمت پایین سراغ قهوه های فله ای بروید.

قیمت قهوه فوری

قهوه فله به دو شکل پودری و محلول غلیظ قهوه در دسترس است و با توجه به کیفیت قیمت متفاوتی خواهد داشت. یکی از شیوه های درست کردن قهوه های فوری با قیمت کم اما کیفیت بالا این است که شما به نسبت دلخواه قهوه فوری معمولی خود را با یک قهوه فوری با کیفیت مخلوط کنید. با این روش می توانید یک قهوه خوش مزه تر داشته باشید ضمن اینکه در مصرف قهوه های گران صرفه جویی می کنید. در این بین بایستی یادآور شویم که برند های ایرانی قهوه فوری مانند نیوشا، شیرین عسل و… می توانند قیمت مناسب تر و طعم خوبی داشته باشند از این رو انتخاب های هوشمندانه ای برای کاهش هزینه مربوط به قهوه هستند.

خرید قهوه فوری کیلویی

اگر یک کافه را می گردانید و یا مصرف بالای قهوه دارید، قهوه های کیلویی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهند بود. تهیه قهوه به شکل کیلویی علاوه بر اینکه در صرفه جویی در قیمت قهوه فوری به شما کمک می کند، می تواند اتلاف وقت شما برای تهیه مداوم قهوه را نیز کاهش دهد. هنگامی که قهوه کیلویی تهیه می کنید این فرصت را دارید تا با توجه به سلیقه خود ترکیب جدیدی را بسازید. اضافه کرد شکر یا مخلوط کردن چند مدل قهوه از نمونه کارهایی است که می توانید بکنید.

حفظ عطر قهوه

نگهداری قهوه و انواع پودر های فوری قهوه به خصوص اگر به شکل باز تهیه شوند، اصولی خواهد داشت. یکی از ویژگی های مهم قهوه عطر آن است. هر چه قهوه با کیفیت تر باشد عطر ماندگار تر و بهتری دارد. برای حفظ عطر قهوه علاوه بر کیفیت اولیه دانه های قهوه و شیوه آماده سازی آن، بسته بندی نیز اهمیت بالایی خواهد داشت. بهتر است برای بسته بندی و نگهداری قهوه برای مدت های طولانی ابتدا یک ظرف در دار را انتخاب کنید. مهم است در ظرف به خوبی چفت شود.

سعی کنید داخل ظرف مدنظر خود را با کاغذ کاهی و یا انواع کاغذ های مناسب بسته بندی بپوشانید. این ظرف با گوشش داخلی کاغذ برای نگهداری قهوه در طولانی مدت مناسب است. دقت کنید که رطوبت به هیچ عنوان به داخل ظرف نفوذ نکند. پس از اینکه قهوه داخل ظرف تمام شد، شما می توانید از کاغذ داخل ظرف به عنوان خوش بو کننده با رایحه قهوه نیز استفاده کنید.

جمع بندی

قهوه فوری از آیتم هایی است که می تواند برای علاقه مندان به قهوه روند خرید و آماده سازی قهوه را آسان سازد. قهوه های فوری در برند های مختلف و کیفیت های گوناگون و حتی بسته بندی های متنوع تولید می شوند. قیمت قهوه فوری با توجه به برند و کیفیت متفاوت خواهد بود. تهیه قهوه در بسته بندی های چند تایی، فله و یا کیلویی می تواند به کاهش هزینه های قهوه کمک کند. برای حفظ عطر قهوه بهتر است از ظروف در دار با پوشش کاغذی در قسمت داخل آن استفاده نمود.

به این مقاله امتیاز دهید