بهترین جایگزین فر گاز | فناوری و پیشرفت تکنولوژی در کارهای روزمره به ما کمک کرده و وارد خانه و آشپزخانه ی ما هم شده است. جایگزین های اجاق گاز به بسیاری از خانه ها راه پیدا کرده اند و مزایای متعددی دارند. در ادامه به برخی از مزایای آون توسترها خواهیم پرداخت. غذا درون آنها سریعتر طبخ می شود: وقتی از اجاق القایی استفاده می کنید، تابه سریعتر گرم می شود زیرا به هیچ وسیله ای برای عبور حرارت نیاز نیست. مطالعات نشان می دهد که آب در اجاق های القایی سریعتر از گاز می جوشد. مراحل کمتری برای گرم کردن ظروف مورد نیاز است و فعالیت الکترومغناطیسی به گرم شدن سریع غذا کمک می کند. یکی از ویژگی های این اجاق ها این است که، بهره وری انرژی را تضمین می کند: هنگامی که با اجاق القایی آشپزی می کنید، بیشتر گرمای تولید شده برای گرم کردن مستقیم ظرف است. این باعث می شود تا ظرف سریعتر گرم شود و پس از پختن غذا، اجاق گاز به طور خودکار خاموش می شود. این باعث می شود انرژی کمتری برای پختن غذا مصرف شود و منجر به مصرف کمتر برق می شود و در پایان ماه در قبض برق شما صرفه جویی می کند.


بهترین جایگزین فر گاز

ما در یک دنیای سبز زندگی می کنیم. اطمینان از اینکه ما از وسایل آشپزخانه خود به گونه ای استفاده می کنیم که برای کره زمین دوستانه باشد، مهم است، به ویژه از نظر استفاده از دستگاه هایی که می توانند چندین عملکرد را انجام دهند، مهم استگ. به همین دلیل است که بحث فر توستر در مقابل اجاق گازی بحث مهمی است.

آون توستر فلاویا مدل FL-435DS
سشوار-فلاویا
قهوه ساز فلاویا
585,000 تومان

زمانی که باید بین صرفه جویی در فضا و کیفیت آشپزی تصمیم بگیرید، ممکن است کار سختی باشد. بیشتر خانه ها قبلاً اجاق گاز داشتن و اخیراً به دنیای اجاق های آون توستر تبدیل شده است. امیدواریم بدانید که کدام وسیله برای شما مناسب است.

وقتی لوازم آشپزخانه می‌خرید، برای اطمینان از اینکه بهترین دستگاه را به خانه ببرید، به دنبال چند چیز باید باشید: زمان پخت، دقت پخت و پز، کارایی انرژی، و سلامت و ایمنی عمومی. 

تفاوت بین توستر و فر گازی چیست؟

اگر تا به حال اجاق توستر دیده باشید، می دانید که با اجاق گازی بسیار متفاوت است. نه تنها بسیار کوچکتر است، بلکه برای قرار دادن روی میز کار آشپزخانه طراحی شده است. آنها وسایل پخت و پز کاملی را ایجاد می کنند که می توانید در هر سطح کاری و بدون نگرانی در مورد فضای آشپزخانه از آنها استفاده کنید.

در داخل آنها قفسه ای به سبک گریل دارند که به این معنی است که می توانید به همان روشی که از اجاق گاز استفاده می کنید غذا بپزید، اما از یک عنصر جامد (معمولاً زیر گریل) استفاده می کنند در حالی که اجاق های گازی ممکن است عناصر یا آتش هایی داشته باشند که در داخل حفره پخت و پز می سوزند.

فرهای گازی فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال می کنند، بیشتر به دلیل محفظه های بزرگشان. از آنجایی که برای گذاشتن یا بیرون آوردن غذا نیز باید در را باز کنید، این بدان معناست که یک اجاق گاز ممکن است فضای بسیار زیادی از آشپزخانه را اشغال می کند.

تفاوت اصلی فر گازی و آون توستر این است که یک اجاق گازی برای تامین انرژی از گاز استفاده می کند. این بدان معنی است که شما باید آن را به منبع گاز متصل کنید و از گاز برای پخت و پز استفاده کنید. بر خلاف اجاق گازی، توستر از برق برای پخت و پز استفاده می کند. این می تواند به سادگی وصل کردن برق اصلی و روشن کردن دستگاه شما باشد.

سرعت اجاق گاز کمی بیشتر است، مخصوصا برای ظروف بزرگتر. از آنجایی که آنها دارای یک فر پخت و پز بزرگ هستند، برای پیش گرم شدن به مدت زمان بیشتری نیاز دارند. این بدان معناست که برای شروع پخت و پز باید کمی بیشتر صبر کنید. با این حال، آنها معمولاً بسیار قدرتمندتر هستند و می توانند ظروف بزرگتر را سریعتر به دمای مناسب برسانند.


بهترین جایگزین فر گاز

اشاره به فواید آون توستر

از فواید آون توستر می توان به مواردی همچون اینکه  آن فضای آشپزی بیشتری را به شما می دهند.

استفاده از آون توستر آسان است. 

تمیز کردن آن آسان است. 

از گرم شدن بیش از حد فضای آشپزخانه شما جلوگیری می کند. 

سریعتر گرم می شود و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. 

آماده‌سازی سریع‌ تر غذا را امکان پذیر می کند البته تعداد غذاهایی که می توانید بپزید نسبتاً محدود است.

آون توستر فضای آشپزخانه شما را بیش از حد گرم نمی کند. آون توستر در مقایسه با اجاق‌ های معمولی بررسی برای داغ کردن فضای آشپزخانه خوش نام است، که در گرم‌ ترین ماه‌ های سال هم می‌تواند قابل تحمل باشد.

بهترین جایگزین فر گاز

اگر در یک کشور گرم زندگی می کنید، حتی ممکن است هنگام تهیه یک غذا با اجاق معمولی خود گرمای زیادی را احساس کنید. اجاق های توستر اینجا هستند تا این مشکل را حل کنند. تهیه غذاهای مورد علاقه شما باید یک فرآیند سرگرم کننده باشد و یک اجاق توستر به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه ابزار گرمای خانه شما را تغییر دهد این کار را انجام دهید.

همه ما می دانیم که تمیز کردن وسایل آشپزخانه سخت است. این یک کار ناراحت کننده است که گاهی اوقات ممکن است ساعت ها طول بکشد، بسته به اینکه چند بار تصمیم به انجام آن می گیرید. با داشتن آون توستر، دیگر نیازی به گذراندن ساعات طولانی از وقت گرانبهای خود با نظافت نخواهید داشت.

به این مقاله امتیاز دهید