خرید یک آون توستر جدید آنطور که انتظار دارید ساده نیست. اندازه ها و سبک های مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در هر آشپزخانه ای ضروری است، بهترین توستر نان آن هایی هستند که تکه هایی از خمیر ترش را تا حد کمال طلایی برشته می کنند، نان های برش خورده شما را یخ زدایی می کنند و شیرینی ها را تا زمانی که داخل آن ترد و از بیرون نرم و در عین حال گرم شوند، گرم می کنند. در ادامه این مطلب یک راهنما در خصوص خرید بهترین توستر نان ارائه خواهیم داد.

آون توستر فلاویا مدل FL-435DS
سشوار-فلاویا
قهوه ساز فلاویا
585,000 تومان

مدل بهترین توستر نان

توسترها در مدل های دو و چهار تکه عرضه می شوند. از طرف دیگر، اجاق‌های توستر می‌توانند هر بار از 4 تا 14 برش برشته شوند. در انتخاب یک مدل، از جمله ملاحظات اولیه طراحی، میزان فضای پیشخوان دستگاه و بودجه است.

بهترین توستر نان

کاربرد بهترین توستر نان

 اگر تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید نان تست صبحگاهی، نان ورقه شده یا یک نان شیرینی است، کم هزینه ترین و کم هزینه ترین گزینه شما یک توستر ساده دو تکه است. نان شیرینی، وافل، کلوچه انگلیسی، نان باگت، پاپ تارت و یک تکه خوب از خمیر مایه غلات می توانند در توستر جای بگیرند و پخته شوند. اجاق‌های توستر به شما این امکان را می‌دهند که همبرگر یا خرده‌های خرد شده را کباب کنید، سبزیجات برشته کنید، پیتزای منجمد را گرم کنید، یا کوکی‌های شکلاتی بپزید. و به لطف فناوری جدید، مدل‌های انتخابی با تنظیمات همرفت حتی به شما امکان می‌دهند غذا را در هوا سرخ کنید. بنابرین قبل از خرید بهترین توستر نان کاربردهایی که از آن انتظار دارید را باید در نظر بگیرید.

جنس بهترین توستر نان

توسترها در انواع پوشش های بیرونی مانند کروم، مس، فلز برس خورده و رنگ ها (حتی طرح های گلدار) عرضه می شوند. معمولا تمامی توستر ها قابلیت خاموش شدن خودکار دارند. برخی از توسترها دارای کناره های واضح و دریچه هایی هستند تا بتوانید نان تست خود را کنترل کنید و مانع از سوختن آن شوید. شایان ذکر است که توسترهای دو تکه از مدل های چهار تکه فروش بیشتری دارند.

اندازه بهترین توستر نان

دو نوع اجاق توستر وجود دارد، مدل های کانتر که مستلزم تعادل بین فضای پیشخوان و ظرفیت هستند، و مدل هایی که در زیر کابینت نصب می شوند. فراتر از درست کردن نان تست، اجاق های توستر می توانند پیتزا بپزند، گوشت را کباب کنند، یک مرغ کامل یا ماهیتابه سبزیجات را بریان کنند، کوکی ها بپزند و غذا را دوباره گرم کنند. برخی از آنها قابلیت انتقال همرفت دارند یا می توانند مواد غذایی را یخ زدایی کنند و تعدادی نیز سرخ کن داخلی دارند.

توجه داشته باشید اگر جای شما کم است، اون توستر گزینه مناسبی برای شما نیست. اما هرچه فر توستر کوچکتر باشد ظرفیت آن کمتر است. و اگر پیتزای یخ‌زده میان‌وعده‌ی مورد علاقه‌تان است، حداقل 12 اینچ عمق لازم دارید. برخی از فرها دارای پشتی خمیده هستند تا به جای پیتزا کمک کنند، که اگر فضای پیشخوان محدودی دارید مفید است. اگر قصد دارید پیتزا بپزید، مطمئن شوید که قفسه حداقل 12 اینچ عمق داشته باشد. برخی از اجاق ها برای این منظور دارای یک برآمدگی منحنی در پشت هستند. اگر دوست دارید نان شیرینی های واقعی به سبک نیویورکی را برشته کنید، به دنبال شکاف های متغیر یا بسیار پهن در توسترها باشید.

کیفیت نان تست

اگر نان ترد برشته شده تمام چیزی است که به آن اهمیت می دهید، بهتر است یک توستر انتخاب کنید. توسترها نسبت به اجاق های توستر قهوه ای یکنواخت تر و ثابت تر می شوند. اما یک اجاق توستر می تواند یک ساندویچ پنیر را آب کند، یک همبرگر را آب پز کند یا یک مرغ 4 پوندی را برشته کند. با این حال، وقتی آنها برشته می شوند، فرها بیشتر طول می کشد – 2.5 تا 9 دقیقه در مقابل 1 تا 4 دقیقه برای یک توستر با محیط متوسط ​​- و نوارهایی روی نان باقی می ماند.

ظرفیت بهترین توستر نان

زمان برشته کردن به حجم آن بستگی دارد، بنابراین حتی سریعترین توسترها دو برابر توسترها زمان می برند. اما اگر برای جمعیت برشته می‌کنید، یک آون توستر با ظرفیت شش تکه (یا بیشتر) می‌تواند به سرعت زمان از دست رفته را جبران کنید برای بسیاری از خانواده ها، یک توستر چهار تکه بهترین های هر دو دنیا را با هم ترکیب می کند.

بهترین توستر نان

از سایر ویژگی های بهترین توستر نان که باید به آن توجه داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشوی جمع آوری خرده نان: این کشو مخصوص جمع آوری خرده نان است که در برخی از توسترها تعبیه شده است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا خرده‌های نان را به راحتی از دستگاه بیرون بیاورید تا در استفاده‌های بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود.
  • قابلیت تنظیم حرارت: با استفاده از قابلیت تنظیم حرارت این دستگاه می‌توانید حرارت را بر روی میزان دلخواهتان تنظیم کرده و از سوختگی نان جلوگیری کنید.
  • قابلیت یخ زدایی: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا نان‌هایی که درون فریزر بوده‌اند را به سادگی یخ زدایی کنید.
  • قابلیت قطع خودکار و توقف: قطع خودکار و دکمه توقف عملیات این مدل از توسترها این امکان را فراهم می‌آورد تا بدون نگرانی در مورد سوختگی نان در هر زمان ممکن عملیات گرم کردن را قطع کنید.
بهترین توستر نان

جمع بندی

قبل از خرید بهترین توستر نان باید به نکاتی مانند قابلیت قطع شدن خودکار، ابعاد توستر، کارایی ها، میزان حرارت و یخ زدایی و … توجه کنید که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم.

به این مقاله امتیاز دهید