اسپرسو یک نوشیدنی بسیار جذاب است که از قهوه تهیه می شود و بخش اصلی اغلب قهوه های سرو شده در کافه ها و رستوران ها است و نسپرسو که در حال حاضر با اسپرسو اشتباه گرفته می شود، این روز ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. دستگاه های اسپرسو ساز نسپرسو و قهوه ساز شگفتی و نوآوری فوق العاده دیگری از شرکت بزرگ نستله سوئیس Nestlé است. شرکت نستله با ابداع دستگاه اسپرسو ساز نسپرسو تحت برند و نام تجاری نسپرسو توانست بار دیگر توجه علاقه مندان قهوه را به خود جلب نماید. اگرچه در ابتدای مسیر این دستگاه با شکست روبه رو شد، اما خیلی زود با برطرف کردن نواقص آن توانست مجدد با قدرت به هدف خود دست یابد و جایگاه خود را در صنعت بزرگ قهوه و لوازم مرتبط با آن ارتقا بخشد. دستگاه اسپرسو ساز نسپرسو در حقیقت یکه نوع اسپرسو ساز مدرن است که شما راحت تر از اسپرسوساز های خانگی و صنعتی قادر خواهید بود یک اسپرسو خوش طعم و غلیظ آماده کنید. همچنین تفاوت اصلی نسپرسو یا اسپرسوساز به دلیل کپسول نسپرسو که یک مدل قهوه کپسولی است که شما را از نگرانی هایی که برای انتخاب نوع قهوه، درجه رست و از همه مهم تر درجه آسیاب دانه های قهوه دارید، راحت کرده است. اگر قصد خرید قهوه ساز و قهوه ساز فلاویا را دارید پشنهاد می کنیم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

انواع دستگاه اسپرسو ساز نسپرسو

نسپرسو (Nespresso) نام تجاری محصولی از کمپانی سوئیسی نستله می باشد. این شرکت دستگاه‌ های اسپرسو ساز نسپرسو که با کپسول یا پد های مخصوص همین شرکت عمل می‌ کند را تولید نموده است. داخل کپسول‌ نسپرسو پودرهای قهوه لازم برای یک فنجان قهوه قرار گرفته است. در دستگاه‌ های اسپرسو ساز نسپرسو، فقط با فشردن یک دکمه و انتظار کمتر از ۱ دقیقه، اسپرسو با کیفیت و دلچسبی را تحویل می گیرید. اسپرسوساز ها را می توان یک نوع دستگاه اسپرسوساز به شمار آورد، اما در چند مورد با هم تفاوت دارند که این تفاوت ها را بررسی می کنیم. تفاوت اصلی این دستگاه ها به خاطر وجود کپسول نسپرسو است. برای تهیه قهوه داخل اسپرسوساز ها باید قهوه ای با کیفیت و با آسیاب ریز بیابید که این کار احتمالا زمان بر است، اما با وجود کپسول های نسپرسو دیگر به این کار نیازی نیست و دیگر چنین نگرانی هایی مانند این که چه نوع قهوه ای با چه میزان کیفیتی را بایستی پیدا کنید ندارید. تهیه قهوه اسپرسو به وسیله دستگاه نسپرسوساز در زمان کوتاهی انجام می شود، اما به وسیله دستگاه اسپرسوساز به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارید.

اسپرسوساز نسپرسو

طرز استفاده از دستگاه نسپرسو

دستگاه های اسپرسو ساز نسپرسو برای تهیه یک فنجان قهوه با کیفیت فوق العاده از یک کپسول که نوعی پوسته محافظ بزرگ قهوه می باشد، بهره می گیرند. شما صرفا کپسول انتخابی خود را داخل دستگاه قرار می دهید، از مقدار آب مورد نیاز موجود در دستگاه اطمینان حاصل می کنید، آنگاه دکمه شروع را زده و منتظر می مانید تا دستگاه یک فنجان قهوه با میل خودتان را برای شما آماده گردد.
از آنجا که دستگاه، آب گرم را بر روی کپسول قهوه جاری می کند، کمتر از یک دقیقه اسپرسو مد نظرتان را داخل فنجان شما خالی می کند. پیش از دم کردن، می توانید اندازه فنجان و کپسول قهوه را انتخاب نمایید تا طعم و غلظت اسپرسو دلخواهتان به دست آید. همچنین، از یک دستگاه نسپرسو می توانید برای تهیه کاپوچینو نیز بهره بگیرید، اما شما نیاز به افزودن یک کف ساز شیر برقی مجزا به کیت قهوه خود دارید.

کپسول نسپرسو ارزان

کپسول قهوه نیز مثل پودر و پد قهوه بیشتر از هر چیز به ذائقه‌ و سلیقه‌ مصرف کننده بستگی دارد. قبل از خرید کپسول قهوه بهتر است سلیقه‌ خودتان را شناسایی نمایید. بعضی از افراد طعم اصیل قهوه همراه با غلظت زیاد و کرمای بالا را می پسندند و بعضی دیگر تمایل دارند قهوه‌ای با طعم ملایم و عطر و رایحه‌ زیاد بنوشند. بعضی دیگر نیز ترجیح می دهند تجربه‌ای جدید از نوشیدن قهوه را داشته باشند و از سری کپسول‌ های ویژه و طعم دار شده‌ نسپرسو را خریداری می کنند. کپسول نسپرسو با توجه به برند تولیدکننده آن متفاوت است.

قیمت اسپرسوساز نسپرسو

امروزه شرکت های معروفی در دنیا مانند دلونگی، کراپس، مگی میکس و زیمنس دستگاه های نسپرسو را می سازند. این محصولات تحت عنوان ( ساخت سوئیس ) اما در کشور هایی مانند چین، مجارستان و یا هلند نیز ساخته می شوند. قیمت اسپرسو ساز نسپرسو با توجه به برند تولیدکننده آن متغیر است.

فرق اسپرسو و نسپرسو

دستگاه اسپرسو ساز نسپرسو در حقیقت یک نوع اسپرسو ساز مدرن است که شما خیلی آسانتر از اسپرسوساز های خانگی و صنعتی می توانید یک اسپرسو خوش طعم و غلیظ را تهیه کنید. به وسیله نسپرسوساز ها شما قادرید خیلی آسانتر و سریع تر از اسپرسوساز های خانگی یک قهوه اسپرسو عالی و خوش طعم را آماده کنید. از دیگر تفاوت های اسپرسوساز و نسپرسوساز میزان کثیف کاری آن ها در هنگام تهیه قهوه می باشد که نسپرسوساز اصلا کثیف کاری ندارد، در مجموع برخی از افراد وجود دارند که اسپرسوساز ها را تایید می کنند و معتقدند که قهوه ساخته شده به وسیله اسپرسوساز هم کیفیت بالاتر و هم طعم بهتری دارد.

اسپرسو ساز نسپرسو

جمع بندی

اسپرسو یکی از نوشیدنی های فوق العاده و دلچسب است که تهیه آن با دستگاه های مخصوص موجب بهتر شدن طعم و عطر آن می شود. دستگاه اسپرسو ساز نسپرسو می تواند اسپرسو با طعم عالی به شما بدهد. تولید اسپرسو در این دستگاه در زمان کوتاه و بدون کثیف کاری انجام می شود. شرکت نستله سوئیس در اقدامی مبتکرانه این دستگاه ها را تولید کرده است تا علاقه مندان به اسپرسو بتوانند به راحتی یک اسپرسو خوش طعم آماده کنند.

به این مقاله امتیاز دهید