از سری مقالات طرز استفاده از انواع قهوه ساز در ادامه این مطلب درباره طرز استفاده  از دستگاه دلونگی بیشتر صحبت خواهیم کرد.قهوه خوش طعم و خوش عطر هنگامی به دست می آید که با استفاده از یک قهوه ساز خوب تهیه شود. قهوه ساز دلونگی یکی از قهوه سازهای فوق العاده است که اگر طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی را بدانید می توانید به راحتی قهوه دلخواهتان را آماده کنید. طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی به این صورت است که دستگاه را در یک جای خالی و دور از آب قرار داده و آن را به برق وصل نمایید. قسمتی را انتخاب کنید که صاف بوده و از سینک ظرفشویی یا جاهای مرطوب دور باشد تا به دستگاه اسپرسو آسیب نرساند. برای تأمین برق سیم را به یک خروجی برق متصل نمایید. مخزن آب را تا حداکثر علامت پر کردن پر نمایید. اگر می خواهید مخزن را از دستگاه خارج نکنید، به طور مستقیم آب را داخل مخزن بریزید، توجه کنید که بیش از حد آن را پر نکنید. دستگاه را حداقل به مدت 15 دقیقه گرم نموده و پس از آنکه دستگاه اسپرسو کاملاً گرم شد، چراغ سبز روشن می شود که نشاگر آماده استفاده بودن است.

یکی از بهترین دستگاه ها برای درست کردن انواع قهوه دستگاه قهوه ساز است. فروشگاه اینترنتی فلاویا انواع قهوه ساز فلاویا را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کنید. اگر قصد خرید قهوه ساز را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی

بعد از روشن شدن چراغ سبز، یک فنجان را در زیر دستگاه قرار دهید تا نوشیدنی شما داخل آن تخلیه شود. قهوه خود را پیش از ریختن در فیلتر اندازه گیری نمایید. اندازه گیری قهوه را انجام دهید، و شاید2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) قهوه را در خود نگه دارد. با یک قاشق قهوه آن را هم سطح کنید و سپس آن را در فیلتر قهوه بریزید. چنانچه به جای قهوه آسیاب شده، کپسول قهوه استفاده می کنید، آن را در فیلتر بگذارید. قهوه را به وسیله دسته به آرامی فشار دهید. این امر برای تهیه یک فنجان عالی قهوه بسیار مهم است. از فشار دادن خیلی محکم یا خیلی ملایم اجتناب کنید. دسته به سمت راست دستگاه وصل می گردد. نگهدارنده فیلتر را به دستگاه متصل نموده و آن را بپرخانید تا سفت شود. هنگامی که نگهدارنده فیلتر ایمن باشد، دسته مستقیماً جلوی دستگاه قرار می گیرد. دکمه تنظیم کننده را به طرف آیکون سمت راست چرخانده تا تهیه قهوه خود را شروع نمایید. هنگامی که دستگیره را به طرف راست ببرید، قهوه شما در فنجان شما تخلیه می شود.

نحوه کار با قهوه ساز دلونگی

برای تهیه قهوه داخل قهوه ساز دلونگی نیاز به آب و پودر قهوه دارید. اگر هم از فیلتر کاغذی یک بار مصرف بهره می گیرید، لازم است هر بار برای تهیه قهوه فیلتر جدیدی آماده کنید و بهتر است قهوه ها هم به شکل آسیاب شده باشند. نخستین گام در طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی این است که باید فیلتر مخصوص را در بسکت آن داخل قهوه ساز قرار دهید. توجه کنید که نیاز است تا از فیلتر های مخصوص قهوه ساز نیز بهره بگیرید. پیشنهاد می کنیم تا به سراغ فیلترهای بی کیفیت و ارزان قیمت نروید. گام بعدی که در هنگام طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی ریختن آب است. باید مقدار آب مورد نیاز را داخل قهوه ساز بریزید. بدین منظور می توانید از قوری قهوه ساز استفاده نمایید و در آن به اندازه ای که نیاز است آب بریزید که پیشنهاد ما این است از آب تصفیه شده مصرف کنید. برای خرید آون توستر فلاویا به وب سایت flavia.ir مراجعه کنید.

سپس آب را در قسمت معین شده در قهوه ساز بریزید. نباید آب را مستقیما بر روی سبد فیلتر تخلیه کنید. در پایان لازم است تا ظرف قهوه را بر روی صفحه گرما قرار دهید. بابت هر 180 میلی لیتر آب بهتر است که به اندازه 2 قاشق غذاخوری قهوه داخل فیلتر قهوه ساز بریزید. پس از آنکه مواد مورد نیاز را داخل قهوه ساز ریختید، قهوه ساز خود را به برق متصل نموده و درب بالایی دستگاه را ببندید و دستگاه را روشن کنید و کمی منتظر بمانید تا فرآیند تولید قهوه صورت گیرد. ممکن است به طور میانگین بین 5 تا 20 دقیقه تهیه قهوه به طول بینجامد. هنگامی که آب دستگاه تمام شد، در این حالت دستگاه دیگر عمل نمی کند و فقط کافی است تا بعد از مدتی صبر برای دم کشیدن قهوه مورد نظر آن را داخل فنجان بریزید.

مزایای قهوه ساز دلونگی

در صورتی که به دنبال خرید یک قهوه ساز خوشمزه هستید، برند دلونگی یکی از برندهای شناخته شده بازار تولید قهوه ساز در جهان است. طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی بسیار راحت است و شما می توانید در زمان کوتاهی قهوه دلخواهتان را آماده کنید. جنس بدنه فلز، پوشش بدنه استیل ضد زنگ، سینی چکه گیر جدایی پذیر و مخزن آب جدایی پذیر از جمله مزایای این محصول حرفه ای است. طرز استفاده از قهوه ساز فلاویا و قهوه ساز دلونگی آسان بوده و یکی از دلایل مطرح شده آن است. همچنین با توان مصرفی خوب، بدنه مقاوم و امکان ساخت کاپوچینو، امکان برنامه ریزی و امکانات عالی دیگر به عنوان یک دستگاه با کیفیت و کاربردی شناخته می شود.

طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی

قیمت قهوه ساز دلونگی

قیمت قهوه ساز دلونگی با توجه به مشخصات و کاربرد بسیار بالای آن بسیار مقرون به صرفه است. رنگ های متفاوتی دارد. که شما خریداران محترم می توانید برای منازل یا کافه ها که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، بهره فراوان ببرید. همانطور که طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی شرح داده شد، با استفاده از آن می توانید قهوه دلخواهتان را آماده کنید.

قهوه زمانی خوش طعم و باکیفیت می شود که خوب تهیه شده باشد. قهوه ساز دلونگی می تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا یک قهوه بی نظیر آماده کنید. طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی ساده است و شما در زمان کوتاهی می توانید قهوه خود را آماده کنید. از آنجا که طرز استفاده از قهوه ساز دلونگی راحت بوده و کثیف کاری ندارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 

به این مقاله امتیاز دهید