آون توستر وسیله ای عالی برای هر آشپزخانه ای است. نه تنها فضای پخت و پز اضافی را برای غذاهای بزرگتر فراهم می کند، بلکه عملکردهای زیادی را که در اجاق های همرفتی عالی یا جدیدترین مایکروویوها یافت می شود، ارائه می دهد . با این حال، مانند هر لوازم خانگی، دانستن بهترین آون توستر برای نیازهای شما اغلب نیازمند تحقیق است. برای خرید آون توستر ، محصولات زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین مهم است که یکی را پیدا کنید که تمام نیازهای شما را برآورده کند. قیمت آون توستر به امکانات و مدل های مختلفی که آون توستر دارد بستگی دارد که بعضی از مدل های آن ها چند کاره هستند که معمولا قیمت آنها نسبت به آون توستر با امکانات کم تر می باشد.

آون توستر

آون توستر چیست؟

آون توستر یک نسخه کوچک و قابل حمل از اجاق برقی است که روی میز قرار می گیرد. در حالی که ویژگی‌های هر محصول می‌تواند متفاوت باشد، اکثر اجاق‌های توستر دارای یک توری سیمی قابل جابجایی و ظرف پخت هستند. بسیار بزرگتر از یک توستر، می توان از آنها برای برشته کردن نان و رویه استفاده کرد، در حالی که برای پخت پیتزاهای کوچک بسیار محبوب هستند. از آنجایی که آنها اکثر عملکردهای موجود در اجاق برقی را انجام می دهند ، فقط در مقیاس کوچکتر، می توان از یک توستر خوب برای پخت انواع غذاها استفاده کرد.

آون توستر ایرانی

در این بخش یکی از آون توستر ایرانی را معرفی می کنیم:

Tower Renaissance یک توستر همه کاره عالی است که برای برشته کردن نان، کرامپت و نان شیرینی عالی است. هر چیزی که در حال پختن هستید، هفت سطح قهوه ای قابل تنظیم می باشد و به شما امکان می دهد چیزها را همانطور که دوست دارید بدست آورید. عملکردهای یخ زدایی و گرم کردن مجدد نیز وجود دارد، بنابراین می توانید نان یخ زده را برشته کنید یا اگر نان تست شروع به سرد شدن کرد، دوباره آن را گرم کنید. سینی خرده نان کشویی آن باعث تمیز کردن یک doddle نیز می شود!

ویژگی های محصول :

طراحی زیبا با لهجه های کرومی

کنترل های قهوه ای شدن قابل تنظیم

تنظیمات لغو، یخ زدایی و گرم کردن مجدد

سینی خرده نان برای تمیز کردن آسان

1 سال ضمانت شامل

راهنمای خرید آون توستر

در اینجا در مورد راهنمای خرید آون توستر بحث خواهیم کرد:

یک اجاق توستر با کیفیت ، افزودنی خوبی برای آشپزخانه شماست. نه تنها نان برشته می‌کند، سبزیجات برشته می‌کند و مواد پخته می‌شود، بلکه انواع غذاها را به همان روشی که فر برقی است گرم می‌کند. برخی از آنها حتی به اندازه کافی بزرگ هستند که یک مرغ کامل را نگه دارند و بپزند! جمع و جور و سریع طبخ می‌شوند، آنها می‌توانند گزینه‌ای عالی برای هر کسی که در فضای فر مشکل داشته باشد، مانند کسانی که به طور منظم وعده‌های غذایی بزرگ خانوادگی درست می‌کنند، یا برای افرادی که فضایی برای اجاق معمولی در خانه خود ندارند. علاوه بر این، بهترین اجاق‌های توستر معمولاً هزینه زیادی ندارند، و آنها را به سرمایه‌گذاری ارزشمندی تبدیل می‌کند که ارزش زیادی برای پول ارائه می‌دهد.

چگونه آون توستر مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب یک آون توستر عالی به اندازه کافی آسان است ، به شرطی که بدانید از بهترین توستر ممکن به دنبال چه چیزی باشید و چه چیزی نیاز دارید . در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

اندازه : نه تنها اندازه اجاق توستر بر روی چیزی که می‌تواند بپزد، تأثیر می‌گذارد، بلکه بر جایی که در آشپزخانه شما می‌رود نیز تأثیر می‌گذارد. اندازه های زیادی در دسترس است، بنابراین حتما چیزی را انتخاب کنید که متناسب با غذاهایی که می خواهید طبخ کنید بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند.

عملکردها : آون توستر ها دارای عملکردهای مختلفی هستند، بنابراین ایده خوبی است که فکر کنید کدام یک برای شما مفید است. به عنوان مثال، یک اجاق توستر جوجه‌گردان می‌تواند انواع گوشت‌ها را بپزد، در حالی که بسیاری دیگر با مجموعه‌ای از عملکردهای پخت از پیش تنظیم شده، مانند برشته کردن، سرخ کردن، پختن، گرم کردن مجدد و گرم کردن ارائه می‌شوند که بسته به نیاز شما می‌تواند مفید باشد.

استفاده : به این فکر کنید که عمدتاً برای چه چیزی از اجاق توستر استفاده می کنید، زیرا انتخاب یک محصول مناسب را بسیار آسان تر می کند. به عنوان مثال، اگر آن را عمدتاً برای برشته کردن می‌خواهید ، می‌توانید مدل بسیار ابتدایی‌تری را انتخاب کنید و مقداری پول پس انداز کنید . اگر می خواهید از آن برای انواع مختلف پخت و پز و آماده سازی استفاده کنید، می دانید که به دنبال توستر بهتری باشید که طیف وسیعی از عملکردها را ارائه می دهد .

آون توستر

بهترین مارک آون توستر

در این قسمت یکی از بهترین مارک آون توستر را معرفی می کنیم:

توستر صفحه لمسی 4 تکه Cuisinart CPT-T40

کنترل‌های صفحه لمسی در جلوی توستر و تنظیمات شش سایه، کنترل دقیق برشته کردن را می‌دهد، در مورد ویژگی های این مدل آون توستر به پختن نان شیرینی، یخ زدایی، و برشته کردن و همچنین یک دکمه +30 ثانیه برای استفاده از آن در مواقعی که نان تست فقط به کمی زمان بیشتری نیاز دارد و یک دکمه لغو که بلافاصله بعد برشته کردن آن را متوقف می کند وجود دارد .دو اهرم هر کدام یک جفت شکاف نان تست را کنترل می کنند و هر جفت می تواند به طور جداگانه عمل کند، بنابراین می توانید همزمان نان را به آرامی برشته کنید.

به این مقاله امتیاز دهید