خوردن بهترین قهوه در صبح می تواند روز شما را شگفت انگیز کند. بهترین قهوه ساز خانگی دستگاهی است که به شما کمک می کند تا بهترین قهوه را بدون سر و صدا درست کنید. امروزه قهوه سازها اطمینان حاصل می کنند که استفاده از دستگاه قهوه خانگی بسیار راحت تر است . تهیه قهوه در دستگاه قهوه ساز بدون دردسر است . به راحتی می توانید دستگاه قهوه ساز بخرید. دستگاه های قهوه ساز زیادی در بازار وجود دارد که در محدوده قیمتی متفاوت هستند. قیمت دستگاه قهوه ساز با توجه به قابلیتی که دارد می باشد. قیمت قهوه ساز بستگی به نیاز شما دارد و اینکه چقدر می توانید برای آن بپردازید . صدها ماشین وجود دارد که ویژگی های متفاوتی دارند و خواسته های متمایز را برآورده می کنند. برخی از آنها به فضای کمتری نیاز دارند که برای یک آشپزخانه کوچک ایده آل است و برخی به فضای قابل توجهی نیاز دارند. برخی از بهترین  قهوه ساز خانگی در زیر لیست شده اند.

خرید قهوه ساز خانگی

جهت خرید قهوه ساز خانگی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و جهت سفارش می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

قیمت قهوه ساز حرفه ای

ما در طیف وسیعی از دستگاه‌های قهوه‌سازی را با ظرفیت‌های مختلف برای مطابقت با نیازهای مختلف تنظیمات تجاری مختلف ارائه می‌دهیم.قیمت قهوه سازهای حرفه ای ما برای ترکیب کیفیت، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده با قیمت عالی انتخاب شده اند و خدمات تحویل سریع ما به این معنی است که می توانید در کمترین زمان از دستگاه قهوه جدید خود استفاده کنید. تیم دوستانه و حرفه ای ما قهوه و چالش های موجود در اجرای یک عملیات تجاری را درک می کند. 

خرید دستگاه قهوه ساز

قبل از خرید دستگاه قهوه ساز حرفه ای چند نکته وجود دارد که می تواند مفید باشد. اندازه عملیات شما چقدر است و دستگاه شما چقدر استفاده خواهد کرد؟ یک کافه کوچک و آرام نسبت به یک رستوران شلوغ بزرگ، شرایط متفاوتی دارد. مقیاس کسب و کار شما هر چه باشد، دستگاه قهوه ساز مناسب نیازهای شما را برآورده می کند، نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد و می تواند با کمترین زمان ممکن کار کند. ملاحظات بودجه نیز باید در نظر گرفته شود، به همین دلیل است که طیف ما در برای ارائه بهترین محصولات با بهترین قیمت انتخاب شده است.

قهوه ساز خانگی دلونگی ECAM22.110.B

فشار آب 15 بار را می دهد

دارای دو خروجی

دارای مخزن آب 1.8 لیتری

کنترل پنل کاربر پسند است

می توانید شدت قهوه، دمای آن و اندازه فنجان را تنظیم کنید

آسیاب صدای زیادی تولید نمی کند

می تواند شیر را کف کند

گزینه های مختلفی برای تهیه قهوه دارد.

قهوه ساز خانگی Melitta 1011-16

ظرفیت مخزن 1.38 لیتر است

قابلیت خاموش شدن خودکار را دارد

توان مصرفی 1000 وات

ابعاد آن 9*13.7*8.2 سانتی متر است

طول کابل آن 2.9 فوت است

بهترین قهوه ساز خانگی

قهوه ساز خانگی دلونگی ECO310W

فشار آب 15 بار را می دهد

دارای مخزن آب 1.4 لیتری

همراه با بخارشو

دو بخار پز مجزا برای آب و بخار

از غلاف های ESE استفاده می کند

یک بشقاب گرم کن فنجانی گنجانده شده است

قهوه ساز خانگی De’Longhi ESAM4200.S

فشار پمپ 15 بار است

این دستگاه دارای آسیاب می باشد

دیسپنسر ارتفاع قابل تنظیم است

عملکرد 1 لمسی

توان مصرفی 1350 وات

در صورتی که قصد خرید سشوار ارزان و خرید آون توستر را دارید پیشنهاد می کنم به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

ما تعدادی از بهترین و مطمئن ترین دستگاه های قهوه موجود در بازار را در اختیار شما قرار می دهیم. چه بخواهید راحتی یک قهوه ساز دانه به فنجان ، برای قهوه تازه آسیاب شده و تحویل عالی هر بار، یا روش سنتی انجام کارها با دستگاه اسپرسوساز تجاری را ترجیح می دهید ، ما تجهیزات مناسبی را برای شما داریم. 

به این مقاله امتیاز دهید