اگر فکر می‌کنید اجاق‌های توستر فقط برای گرم کردن تکه‌های نان بیشتری نسبت به یک توستر پاپ‌آپ خوب هستند، احتمالاً هنوز یکی از آن‌ها را ندارید. هنگامی که متوجه شدید که اجاق های توستر امروزی به اندازه کافی همه کاره هستند که می توانند به اجاق بزرگ شما کار کنند، ممکن است تعجب کنید که چگونه تا به !حال بدون آن کار کرده اید.

از اجاق‌های توستر می‌توان بیشتر برای نان تست و نان شیرینی استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن‌ها برای تهیه دسته‌ای از کوکی‌های شکلاتی ، سبزیجات برشته، تنقلات یخ‌زده، گوشت کبابی و غذاهای دریایی، پختن یک مرغ کامل و ذوب پنیر روی پیتزاهای کوچک یا ساندویچ‌های روباز استفاده کرد. جهت خرید بهترین آون توستر به وب سایت فلاویا مراجعه نمایید.

بهترین آون توستر

بهترین آون توستر چیست؟

اجاق دیجیتال بزرگ Oster : این فر 6 برش نان را برشته می کند یا یک پیتزای یخ زده 12 اینچی، یک مرغ کامل یا یک تابه براونی می پزد. تنها یک قفسه وجود دارد، اما دو موقعیت قفسه وجود دارد، بنابراین می‌توانید غذاها یا تابه‌های بلندتر را در آن قرار دهید. در حالی که این ظرف برای نگهداری یک تابه 9 در 13 اینچی درجه بندی شده است، باید بدون دسته باشد. یک ماهیتابه فلزی یک طرفه مستقیم بدون مشکل جا می شود. ظرف پیرکس 9 در 13 اینچی شما خیلی طولانی خواهد بود.

بسیاری از مشتریان از تطبیق پذیری اجاق توستر خوشحال هستند. عملکردهای پخت از پیش تنظیم شده عبارتند از: پخت، پخت همرفت ، برشته کردن، نان تست، پیتزا، یخ زدایی و گرم کردن. عملکردها زمان و دمای پیشنهادی را ارائه می دهند، اما می توانید هر دو را برای دستور پخت خود تنظیم کنید. برای عملکرد نان تست، می توانید آن را برای برشته کردن روشن تا تیره تنظیم کنید.

در آون توستر یک چراغ داخلی وجود دارد تا بتوانید پیشرفت غذا را در حین پخت بررسی کنید، که برخی از مشتریان می گویند به ندرت در اجاق های توستر دیگر پیدا کرده اند.

وات: 1300 | ظرفیت: مناسب یک پیتزا 12 اینچی یا تابه 9 در 13 اینچی یک طرفه | محدوده دما: 150 تا 400 درجه فارنهایت | ابعاد: 12 x 19.5 x 13.5 اینچ | گارانتی: 1 سال

خرید آون توستر

جهت خرید آون توستر می توانید به سایت ما مراجعه کنید ما بهترین محصولات را با گارانتی در اختیار شما قرار میدهیم

انواع آون توستر از نظر ویژگی

ظرفیت برش: معمولاً دو یا چهار برش را می توان همزمان برشته کرد، بسیاری از توسترها حاوی دو شیار بسیار پهن هستند که به راحتی می توانند چهار تکه نان را همزمان برشته کنند.

تنظیمات نان شیرینی: این یک ویژگی است که می تواند واقعاً برای دوستداران شیرینی با ارزش باشد، اما برای برشته کردن فقط یک طرف یک تکه نان نیز خوب است. 

محفظه توستر: معمولاً توسترها به عنوان یک قاعده کلی با پلاستیک یا فولاد ضد زنگ قرار می گیرند که مستقیماً بر گرمای خود توستر تأثیر می گذارد. 

یکی از ویژگی های این مدل آون توستر این است که برای افراد غافل عالی است، زیرا اگر ناخواسته فراموش کنید چیزی در فر دارید، از سوختن غذا جلوگیری می کند. معمولاً حتی پس از تکمیل چرخه یا زمانی که زمان تمام می شود برای جلوگیری از وقوع فاجعه خاموش می شود.

بهترین برند آون توستر

تا اینجا چند مدل از بهترین آون توستر ها را معرفی کردیم جهت دیدن مدل ها با ویژگی های بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت انواع اون توستر

قیمت انواع اون توستر بستگی به امکاناتی که توستر دارد می باشد که معمولا هزینه آون توستر هایی که بهتر هستند بالا تر است.

قیمت فر توستر

قیمت فر توستر بسته به گزینه های مورد نظر شما به میزان قابل توجهی متفاوت است. با اضافه کردن ویژگی‌های بیشتر، هزینه آن بالا می‌رود.

خرید توستر ارزان

اگر قصد خرید توستر ارزان و با کیفیت خوب دارید ما در ادامه مطلب در مورد آن ها بحث کرده ایم با ما همراه باشید:

آزمایش کننده های ما هزاران تکه نان را برشته کرده اند تا بهترین توسترها را برای همه نیازها و بودجه ها پیدا کنند، و اینها بهترین خریدهای آنها هستند:

بهترین ارزش برای توستر 2 تکه: توستر Breville Edge 2-Slice VTT981

نفر دوم توستر 2 تکه: The Range My Kitchen Saturn 2-Slice Toaster 322713

توستر 4 تکه با بهترین قیمت: توستر 4 تکه Kenwood Elegancy TFP10.AOBG

بهترین برای نان منجمد: کنوود ابی 2-Slice Toaster TCP05

بهترین برای پوشش یکنواخت: توستر 2-اسلایس سالتر EK2652NG

بهترین برای برش های ضخیم: توستر 2-اسلایس راسل هابز 25250

بهترین برای سهولت استفاده: توستر Morphy Richards Hive 2-Slice 220033

بهترین برای قوام: توستر Tower Bottega 2-Slice T20016

آون توستر فلاویا از قبمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخودار است. در صورتی که قصد خرید آون توستر را دارید به وب سایت flavia.ir مراجعه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید